شناسهٔ خبر: 18036343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

با حضور فرماندهان و کارکنان

اختتامیه هفتمین دوره مسابقات سراسری حدیث ستاد ارتش برگزار شد

خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات سراسری حدیث ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان در سالن همایش‌های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد.

صاحب‌خبر -
ارتش
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات سراسری حدیث ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و عاشقان کلام اهل بیت(ع) در سالن همایش‌های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام فقیه رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با تاکید بر لزوم فراگیری و عمل به احادیث اهل بیت(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه ارتش در تمامی حوزه‌ها پویا و فعال می‌باشد، در زمینه قرآن و تدبر در قرآن و احادیث معصومین(ع) نیز فعالیت‌های گسترده‌ای روز به روز به هدف‌های متعالی نزدیک‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: حاکمیت معنویت در خانواده همراه با همدلی و همفکری به برکت انس با قرآن و سیره اهل بیت(ع) به دست می‌آید و کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید قدر این موهبت الهی را بدانند و از آن به درستی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: خانواده کارکنان نیروهای مسلح به دلیل حساسیت جایگاه آنان در جامعه باید در رده و سطح خانواده‌های مطلوب از نظر ویژگی‌های خوب اخلاقی و اعتقادی قرار بگیرند. 

وی در پایان گفت: سعادت به دست نمی‌آید مگر با زندگی در پرتو فراگیری و عمل به قرآن و احادیثی که از انبیاء(ص) برای ما به جا مانده است. 

در ادامه حجت الاسلام شاهمرادی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با اشاره به استقبال نیروهای ارتش و خانواده‌های آنان از این دوره از مسابقات چشمگیر گزارش مبسوطی از نحوه برگزاری مسابقات ارائه داد و گفت: در این دوره حدود 900 نفر در مرحله مقدماتی با شرکت کارکنان پایور، دانشجو، وظیفه، فرزندان کارکنان و در حوزه خواهران در دو مرحله همسران کارکنان و خواهران شاغل در ستاد آجا، به رقابت پرداختند که از این متسابقین 150 نفر در مرحله ستادی با هم رقابت نموده و در پایان 28 نفر به مرحله نهایی سطح آجا که هفتم و هشتم اسفند ماه سال جاری در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما