شناسهٔ خبر: 18035956 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کارگاه تخصصی قرآن کریم در سنندج برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری کارگاه تخصصی قرآن کریم در کتابخانه امام خامنه ای(مدظله العالی)در شهرستان سنندج خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در سنندج گفت: کارگاه تخصصی قرآن کریم در پنج رشته قرآنی تدبر، قرائت، حفظ، استماع، و سیره شناسی در اسفند سال جاری برگزار می شود.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه تخصصی مسئولان خانه های نور، حافظان برجسته استان و مربیان قرآنی کانون های مساجد هستند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این کار گاه تخصصی محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته همدانی آقای ساعد برگزار می شود.

 

وی افزود: این کارگاه تخصصی با همکاری کانون چهار یار نبی پنجم اسفند سال جاری در کتابخانه امام خامنه ای (مدظله العالی)سنندج با حضور علاقه مندان به قرآن برگزار می شود.

 

گلباغی تصریح کرد: برگزاری این کارگاه ها باعث ارتقای فرهنگی قرآنی می شود و در این راستا قرآن دوستان عزیز نهایت استفاده را از این کارگاه های ببرند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پیروی از دستورات قرآن کریم، افزود: قرآن کتاب زندگی ما مسلمانان است و باید سبک زندگی خود را بر اساس آن تنظیم کنیم تا به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار دشت: مجهز شدن به آموزه های قرآنی و پیاده شدن آن در زندگی اقتصادی و اجتماعی، بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

نظر شما