شناسهٔ خبر: 18017755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل:

کتابخانه‌های عمومی نیمه‌تمام در روستاهای اردبیل تکمیل می‌شود‌

R41374/P41362/S6,49/CT11

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی کتابخانه‌های عمومی نیمه‌تمام در روستاهای استان اردبیل تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رباب عزیزخانی صبح امروز در مراسم اهدای کتابهای آموزشی بنیاد قلم‌چی به کتابخانه‌های اردبیل اظهار داشت: بنیاد قلم‌چی در تجهیز 6 باب کتابخانه و تکمیل 7 باب کتابخانه عمومی در سطح استان مشارکت می‌کند که این اقدام نمونه بارز فعالیت نیکوکارانه یک نهاد در حوزه فرهنگ است.

وی گفت: خوشبختانه با مشارکتی که از طرف بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی صورت گرفته، شاهد هستیم که بسیاری از کتابخانه‌های عمومی نیمه‌تمام در روستاها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند که تلاش و جدیت بر این است تا این مشارکت و همکاریها را تداوم ببخشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل کتابهای کمک آموزشی قلم‌چی را مورد نیاز بسیاری از نوجوانان دانست و افزود: این کتابها به ویژه در نقاط محروم و روستائی، کمک مؤثری برای تقویت وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان خواهد بود.

عزیزخانی با قدردانی از اهدای 2 هزار و 700 جلد کتاب کمک آموزشی توسط این بنیاد به کتابخانه‌های عمومی اردبیل تصریح کرد:  این کتابها پس از آماده سازی به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان ارسال خواهند شد تا در اختیار متقاضیان و اعضای کتابخانه‌ها قرار گیرد.

وظیفه، نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی نیز در این جلسه بیان کرد: بیشترین سهم از محل کمکهای اهدایی قلم‌چی برای تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های عمومی در سال 95 به استان اردبیل تعلق گرفته است که این امر نشان از توجه ویژه این بنیاد به استان اردبیل است.

مسئول دفتر نمایندگی بیناد علمی آموزشی قلم‌چی در استان اردبیل نیز با اعلام آمادگی این دفتر برای اهدای کتاب کمک آموزشی به مؤسسات و نهادهای فرهنگی و علمی، موفقیت علمی و تحصیلی دانش‌آموزان را هدف مسئولان بنیاد اعلام کرد.

مداح کتابهای کمک آموزشی اهدایی در این نشست به کتابخانه های عمومی استان اردبیل را 2 هزار و 700 نسخه در قالب نزدیک به یک هزار و 190 عنوان برشمرد و اظهار کرد: این کمکها برای تقویت تحصیلی دانش‌آموزان عضو کتابخانه‌های عمومی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما