شناسهٔ خبر: 17895214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده آسان نیست

ایسنا

صاحب‌خبر -

سيمونه

به نقل از آس، اتلتیکومادرید فرداشب (یکشنبه) در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف سلتاویگو می‌رود.

دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: خوشبختانه برای این بازی اکثر بازیکنان را در اختیار داریم. تیاگو در این هفته تیم را همراهی خواهد کرد، توماس از اردوی تیم ملی بازگشته است و آسیب دیدگی دیگو گودین شدید نیست. با این حال آسیب دیدگی خیمنس شدید است و به جای او از توماس بهره خواهم برد.
 
سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: به بازی پیش رو فکر می‌کنیم و به چیز دیگری توجه نداریم. برابر تیمی قرار خواهیم گرفت که خیلی خوب کار می‌کند. سلتاویگو تیم جنگنده‌ای است. همه تلاش‌مان را خواهیم کردیم تا بازی را به نحو دلخواه‌مان پیش ببریم.

سیمئونه درباره شکست از بارسلونا در نیمه نهایی و حذف از کوپا دل ری گفت: نرسیدن به فینال هیچ وقت مثبت نیست و دردناک است. تمام ماه ژانویه تلاش کردیم که به فینال برسیم، اما این اتفاق رخ نداد. با این حال نیمه دوم دیدار برابر بارسلونا در ویسنته کالدرون و بازی برگشت در نوکمپ ما را به وجد آورد. می‌خواهیم به این روش بازی کنیم. امیدواریم که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی آرژانتینی درباره حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده اظهار کرد: امسال ورود به لیگ قهرمانان سخت خواهد بود. رئال سوسیداد فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند. سویا پیشرفت داشته و در لالیگا هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. ویارئال نیز تاکنون به خوبی کار کرده است. ما افت کردیم و دیگران بهتر شدند. تا پایان باید بجنگیم و همه تلاش مان را به کار ببریم تا به اهداف‌مان برسیم.

نظر شما