شناسهٔ خبر: 17872344 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه وحدت ملی

امام جمعه نهاوند: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به مقامات آمریکایی دادند

نهاوند – ایرنا – امام جمعه نهاوند گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگ دیگری به کتاب زرین انقلاب افزود و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های مقامات آمریکایی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان نهاوند افزود: مردم در راهپیمایی با شکوه امروز نشان دادند که همچنان به آرمانهای و ارزشهای برآمده ازانقلاب وفادار ند و در برابر هر مشکلی ایستادگی می کنند.
وی اظهار کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا که تازه به دوران رسیده فکر می کرد با این تهدیدهای توخالی مردم ایران از میدان بیرون می رود اما نه تنها اینگونه نشد بلکه راهپیمایی امسال با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شد .
امام جمعه نهاوند اضافه کرد: مردم آگاه، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی هیچ ترسی از آمریکا نداشته و اعتمادی به سردمداران این کشور نمی کنند.
وی تاکید کرد: هم اینک 38 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد وهر روز به استحکام، پیشرفت و قدرت انقلاب اضافه می شود که درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت های همه جانبه مردم از آن عامل اصلی این پیشرفت ها را تشکیل می دهد.
حجت الاسلام مغیثی نیا گفت : امروز وحدت، همدلی ، اخلاق مداری و حمایت همه جانبه مردم در همه طبقات اجتماعی از نظام جمهوری اسلامی دیده می شود که مسئولان باید قدر این موهبت الهی را بدانند.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از همان روزهای اولیه عداوت خود را با جمهوری اسلامی آغاز کردند
اما با پشتیبانی و حمایت مردم و با درایت رهبری انقلاب هر گونه حیله و نیرنگ دشمنان انقلاب خنثی شده و انقلاب مصمم تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد .
وی با اشاره به فرمایش رهبری انقلاب اسلامی درباره اینکه ترامپ چهره شیطانی آمریکا را رسوا و کار ایران را راحت تر کرد، گفت: همه روسای جمهور قبلی و جدید آمریکا دشمن اسلام و نظام اسلامی ایران بوده و هستند.
خطیب جمعه نهاوند در بخش پایانی از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) و سالروز شهادت این بانوی گرامی اسلام یادآور شد:انقلاب ایران اسلامی فاطمی و علوی است لذا در این راستا هر برنامه فرهنگی باید در راستای معرفی شخصیت این بانوی گرامی باشد .
7525/6993
خبرنگار: وحیدی سیفی* انتشار: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما