شناسهٔ خبر: 17590731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اگر عمران ساری به پلی‌آف برود، برای هر تیمی خطرناک خواهد بود

تمجید مربی اسبق تیم ملی والیبال از گزینه بلغاری/ چورا: استویچف کاملاً حرفه‌ای است

مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: استویچف یک مربی کاملاً حرفه‌ای است و می‌تواند در ایران موفق باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسلوبودان پراک لیاچیچ معروف به چورا، مربی والیبال اهل صربستان و دستیار سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران است که سابقه مربیگری در تیم‌های سنت بریوک، پیکان، میزان خراسان، شهرداری ارومیه و کاله را دارد و حالا هم در جمع کادر فنی تیم عمران شهرداری ساری حضور دارد و فعالیت می‌کند.

چورا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال عمران شهرداری ساری اظهار داشت: شرایط تیم‌مان خیلی خوب است، اما بازی‌های سختی در پیش داریم. سه بازی پیش روی خود می‌بینیم که باید تلاش کنیم در تمام آنها نتایج دلخواه را بگیریم.

وی با بیان اینکه فعلاً هدف ما این است که به پلی‌آف برسیم، خاطرنشان کرد: اگر در 2 مسابقه از 3 مسابقه پیش‌رو بتوانیم به موفقیت برسیم حضورمان در پلی‌آف قطعی خواهد بود و در آنجا دیگر چیزی قابل پیش‌بینی نیست. می‌توانیم برای هر حریفی دردسرساز شویم.

مربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری درخصوص مسائل مالی این تیم، گفت: من وارد این مسائل نمی‌شوم. اصلاً نمی‌دانم بازیکنان چند درصد گرفته‌اند و تلاشم هم این است که به اینگونه موارد ورود نکنم. خوشبختانه من خودم هیچ مشکلی ندارم و با قدرت فقط به موفقیت تیمم فکر می‌کنم.

مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران در خصوص انتخابی سرمربی برای تیم ملی و حضور استویچف در ایران، تصریح کرد: استویچف را می‌شناسم؛ او در تیم ترتنتینوی ایتالیا درخشیده است و یک مربی کاملاً حرفه‌ای به شمار می‌رود. فکر می‌کنم فدراسیون ایران انتخاب خوبی انجام داده؛ البته این موضوع را هم باید بگویم که تمام گزینه‌هایی در لیست فدراسیون بودند در سطح بالایی کار کرده‌اند. 

چورا ادامه داد: اگر سرمربی آینده تیم ملی ایران بتواند خیلی زود خودش را با جو ایران هماهنگ کند قطعاً موفق خواهد بود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد شاید با مشکلات روبرو شود. والیبال ایران به قدری پیشرفت کرده که می‌تواند با هر گزینه‌ سطح بالایی به راحتی کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز با کواچ در ارتباط است یا خیر، عنوان کرد: بله؛ هفته‌ای چند روز با او صحبت می کنم. کواچ در هالک بانک ترکیه است و از شرایط باشگاهش رضایت دارد. او فعلاً تنها یک مشکل دارد و آن هم اینکه بازیکنان زیادی در تیمش مصدوم هستند.

انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما