شناسهٔ خبر: 17589623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رهبر انقلاب: بعضی از هنرپیشه‌های ما در ردیف یک قرار دارند، همه فن حریف /من توقع‌هایی دارم...

سیاست > رهبری - کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، به مناسبت جشنواره فیلم فجر در قالب فیلمی بخشی از بیانات معظم له خطاب به هنرمندان را منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، در این فیلم همزمان با سخنان رهبری بخش هایی از فیلم های برتر  و تحسین شده سینمای ایران چون آژانس شیشه ای، ایستاده در غبار، از کرخه تا راین، فیلم‌های «چ» و بادیگارد حاتمی کیا، طلا و مس و ...به نمایش درآمده است.

در این فیلم مقام معظم رهبری خطاب به هنرمندان می فرمایند؛

*شما بسیار زحمت کشیدید، واقعا آثار خوبی خروجی این زحمات شماست، اما مابین آنچه که انجام گرفته و آنچه که میتواند یا این ظرفیت عظیم انجام بگیرد فاصله زیاد است.

*بنده توقعم در این زمینه‌ها زیاد است. نه فقط در مواجهه با شما، با دیگر مسئولین هم که روبرو می شوم پر توقعی‌ها دارم من. همین که شما انقدر کار می کنید نشان می دهد آنچه ما توقع داریم تخیل نیست خیالات نیست. این همه کار، این همه اثار هنری، آثار نمایشی برجسته و ممتاز...(در این لحظه بخش هایی از دیالوگ پرویز پرستویی در فیلم بادیگارد پخش می شود.»

این تعداد هنرپیشه حقیقتا با اررش، بعضی از هنرپیشه‌های ما در ردیف یک قرار دارند، همه فن حریف...

 من در این زمینه صاحب نظر نیستم اما به عنوان مستمع که نگاه می کنم می فهمد هنر را و اثر هنری برجسته را.

بنابراین کار زیاد می شود کرد و شما هم انشاالله باید تلاش کنید. شما میتوانید این نسل را یک نسل امیدوار و معقتد به خود، به ارزش‌های اسلامی پرورش دهید هم می توانید شرمنده، پشیمان و زیرسوال برنده‌ افتخارات گذشته و انقلاب، دفاع مقدس بار بیاورید. شان سینما را من این می دانم. من می گویم کلید پیشرفت کشور به میزان زیادی دست شماست. 

29212

نظر شما