شناسهٔ خبر: 17588692 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تاریخ انتشار بازی Tekken 7 تا چند روز دیگر مشخص می‌شود

مدت‌زمان زیادی است که به انتظار عرضه بازی Tekken 7 نشسته‌ایم و خبر خوش‌حال‌کننده جدیدِ مرتبط با این بازی، این است که در هفته بعد، طرفداران می‌توانند از تاریخ انتشار دقیق بازی آگاه شوند. اینتل در حال برنامه‌ریزی برای انتشار پردازنده‌های پیشرفته‌ی Skylake-X و Kaby Lake-X در آگوست ۲۰۱۷ میلادی است. جدیدترین اخبار منتشر شده از وب‌سایت Benchlife درز کرده که گزارش داده پردازنده‌های جدید بعد از نمایشگاه Gamescom 2017 روانه‌ی بازار خواهند شد. معمولا تمام شرکت های تجاری با تهدیدات امنیتی در فضای سایبری روبه رو هستند، که دائما هم در حال تغییر و تحول می باشند. هر سال نسخه‌ی جدیدی از بازی PES عرضه می‌شود و حال مشتاقانه منتظریم ببینیم این بازی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیاتی از زمان انتشار، اخبار مرتبط، قیمت و گیم‌پلی PES 2018 را بررسی کنیم. پس از عرضه ویندوز ۱۰، کاربران استقبال خوبی از آن کردند؛ اما ویندوز ۷ هنوز یک رقیب جدی برای جدیدترین نسخه ویندوز است؛ زیرا طبق جدیدترین آمار ارائه شده در سال ۲۰۱۶، میزان استفاده از ویندوز ۷ در سال گذشته، دو برابر استفاده از ویندوز ۱۰ بوده است. همان طور که می دانید، ایربادهای بی سیم به تازگی به دنیای فناوری راه پیدا کرده اند که یکی از پر سر و صداترین آن ها ایرپاد ساخت شرکت اپل است. اما موتورولا هم محصولی به نام VerveOnes Music Edition را تولید کرده که قرار است رقیبی برای ایرپاد اپل باشد. اگر شما هم به دنبال ایربادهای بدون سیم با عمر باتری 8 ساعت و مجهز به دستیار صوتی هوشمند هستید. اپل برای نخستین بار تلفن های همراه را به قابلیت ضد آب مجهز کرد و بر همین اساس آیفون 7 را با استاندراد IP67 عرضه کرد. اگر پیگیر اخبار تلفن های همراه اپل بوده باشید حتما با ویدیوهای کاربران برای تست قابلیت مذکور را مشاهده کرده اید. اما حالا خبرهایی از سیبری به گوش می رسد که آیفون 7 توانسته در موقعیتی طبیعی اپل را سر افراز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، باندای نامکو روز گذشته در صفحه رسمی خودش در توییتر، اعلام کرد که تا چند روز دیگر تاریخ انتشار بازی مورد انتظار تکن 7 مشخص خواهد شد. این کمپانی فقط به گفتن این خبر بسنده کرد و هیچ‌گونه جزئیات دیگری را از بازی به اشتراک نگذاشت. البته باندای نامکو یک تصویر گیف را از بازی به اشتراک گذاشت که در آن شاهد حضور شخصیت کازویا هستیم. این گیف را می‌توانید با مراجعه به اینجا مشاهده کنید.

باندای نامکو مدتی است شخصیت‌های بازی را یکی پس از دیگری معرفی می‌کند و در همین راستا، اخیرا شاهد معرفی شخصیت‌های قدیمی و محبوب کوما و پاندا بودیم. در تریلری که از آن‌ها منتشر شده بود، شاهد مبارزه جذابی بین‌شان بودیم؛ همین موضوع می‌تواند از همین الان به ما بفهماند که قرار است در تکن 7 شاهد مسابقات بزرگ و جذابی باشیم.

بازی Tekken 7 در تاریخی نامشخص، برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما