شناسهٔ خبر: 17582692 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سندرز: تظاهرات علیه ترامپ تازه شروع شده است

تسنیم

سناتور برجسته دموکرات تاکید کرد که تظاهرات علیه دونالد ترامپ در ابتدای راه خود قرار دارد و بعد از این نیز شاهد اعتراضات بسیاری علیه دولت آتی آمریکا خواهند بود.

صاحب‌خبر -
  به گزارش مشرق به نقل از ایندپندنت، برنی سندرز در پیامی توییتری به دونالد ترامپ هشدار داد که لغو «اوباماکِر» تبعات بسیار بدی را برای جامعه آمریکا به همراه خواهد داشت. وی در این پیام نوشت: درحالی که جمهوریخواهان در تلاش برای لغو "قانون مراقبت مقرون به صرفه" هستند باید به آنها یادآوری کرد که درنتیجه این کار سالانه 36 هزار نفر خواهند مُرد.

وی همچنین در گفتگو با شبکه سی ان ان تاکید کرد که تظاهرات علیه دونالد ترامپ در ابتدای راه خود قرار دارد و بعد از این نیز شاهد اعتراضات بسیاری علیه دولت آتی آمریکا خواهند بود. سندرز دراین باره گفت: این اعتراضات و راهیپیمایی‌ها صرفاً آغاز فرآیندی است که طی آن، (مردم می‌خواهند) آقای ترامپ را آگاه سازند که به عنوان مثال، بیرون ریختن بیست میلیون نفر از سامانه خدمات بیمه درمانی، بدون وجود یک جایگزین در این سامانه چیزی نیست که مردم آمریکا خواهان آن باشند.

وی درباره عدم انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ نیز گفت: ما ار رئیس‌جمهور می‌خواهیم که تصمیماتش را بر اساس نیازهای مردم آمریکا بگیرد و نه همکاری تجاری با کسانی که او به آنها بدهکار است.

برچسب‌ها:

نظر شما