شناسهٔ خبر: 17582649 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

دانشگاه آزاد اسلامی یادگار گران‌قیمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) است

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد، دانشگاه آزاد اسلامی یادگار گران‌قیمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) است و انشالله مسئولان دانشگاه این جایگاه را حفظ می‌کنند و در رشد آن تلاش مضاعف خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی درباره نقش آیت‌الله هاشمی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آیت الله هاشمی(ره) یک شخصیت در سایه نبود. او شخصیت محدود زیرچتر سازمان و گروه و تشکیلات نبود، هاشمی یک شخصیت علمی و سیاسی بود،‌ او برای توسعه علم و برای اینکه همه فرزندان ایران زمین امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را داشته باشند دانشگاه آزاد اسلامی را تاسیس کرد.

او ادامه داد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی را بدون اینکه هزینه‌ای را به دولت‌ها تحمیل کند ایجاد کرد. این دانشگاه با سرمایه اندک شروع به کار کرد و امروز به مدارج بالایی دست یافته و توانسته نه تنها در داخل کشور جوانان را باسواد کند بلکه در خارج از کشور نیز شناخته شده باشد و این همه توفیق مرهون حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مدیریت صحیح ایشان بر این دانشگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بی‌شک یکی از شاخص‌های ارتقای فرهنگی جامعه ما دانشگاه اسلامی است، این دانشگاه توانسته در توسعه فرهنگ بسیار اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری آنا

204/200

نظر شما