شناسهٔ خبر: 17572602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عمده اراضی ملی و خصوصی کردستان دارای کاربری کشاورزی، مرتع و جنگل است

خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان با اشاره به اراضی ملی و خصوصی استان، گفت: عمده اراضی ملی و خصوصی کردستان دارای کاربری کشاورزی، مرتع و جنگل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان، شامگاه دوشنبه(4 بهمن) در بیست و یکمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای گمنام استانداری در سنندج برگزار شد، گفت: عمده اراضی ملی و خصوصی کردستان دارای کاربری کشاورزی، مرتع و جنگل است و دست اندرکاران تسهیل سرمایه گذاران باید در تغییر کاربری اراضی نهایت دقت را داشته باشند.

 

وی افزود: دست اندرکاران تسهیل سرمایه گذاران باید علاوه بر حفظ اراضی با کیفیت مشکلات زمین سرمایه گذاران را نیز حل کنند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: تامین اراضی مناسب برای سرمایه گذاری مهمترین چالش پیش روی توسعه اقتصادی در استان کردستان است.

 

وی افرود: تلاش همه دست اندر کاران باید در راستای استفاده بهینه از اراضی مستعد سرمایه گذاری در کردستان باشد تا استان روز به روز در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.

 

زاهدی با اشاره به اینکه مرکز پنجره سرمایه گذاری کردستان از 2 سال گذشته برای تسهیل خدمات سرمایه گذاری ایجاد شده است، اذعان کرد: برای تحقق این هدف سرمایه گذاری در استان باید مشخصات تمامی فرصت های سرمایه گذاری در دستگاه های مختلف باید در اختیار پنجره مرکز سرمایه گذاری قرار بگیرد.

 

وی در پایان برآشنا کردن هر چه بیشتر سرمایه گذاران از مراحل صدور مجوزها تاکید کرد و افزود: برخی از سرمایه گذاران به مراحل صدور مجوز برای سرمایه گذاری آشنا نیستند که این مسئله خود علتی بر کاهش رغبت آنان در سرمایه گذاری در استان است.

 

نظر شما