شناسهٔ خبر: 17572570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

بیرانوند: پسرم عاشق پروین است

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: وظیفه‌ام حفاظت از دروازه پرسپولیس است و حتی سرم را هم برای این تیم می‌دهم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز این دیدار حساس را به دست بیاوریم. گسترش فولاد آمده بود که فقط نبازد و امتیاز بگیرد. دست تک تک هوادارانمان را که امروز به استادیوم آماده و از ما حمایت کرده‌اند را می‌بوسم و خدا را شاکرم که شرمنده آنها نشدیم.

او در مورد کلین‌شیت کردنش مقابل گسترش فولاد گفت: وظیفه من حفاظت از دروازه پرسپولیس است و باید هر طور که شده اجازه ندهم دروازه تیمم باز شود. من سرم را هم برای پرسپولیس می‌دهم.

بیرانوند در مورد عملکرد داور این دیدار گفت: نمی‌دانم داور چه کار می‌کرد، دیدار بعدی ما مقابل صبا حتی از دربی و بازی مقابل تراکتور هم حساس‌تر است، چون ما بسیاری از بازیکنانمان را در اختیار نداریم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چیزی در گوش داور گفت، توضیح داد: من به او گفتم که روی هر بازیکن ما که دست می‌گذاری کارت زرد دارد و ممکن است بازی بعدی را از دست بدهد که او هم سمت من آمد و گفت که سمت من نیا وگرنه خودت اولین بازیکن محروم می‌شوی.

او در ادامه گفت: بازیکنان ما همه با غیرت بازی می‌کنند و دوست دارند نانی که سر سفرشان می‌برند حلال باشد. اینگونه نیست که یک بازیکن به طور عمدی خودش را 3 کارته کند تا در دیدار بعدی غایب باشد. بازیکنانی که امروز کارت زرد گرفتند و از دیدار مقابل صبا محروم شدند محکم و با غیرت بازی می‌کردند.

بیرانوند با اشاره به حضور پسرش به همراه او در استادیوم و پوشیدن پیراهن شماره 7 گفت: پسرم شماره 7 را به خاطر علی پروین به تن کرده و او را بسیار دوست دارد.

نظر شما