شناسهٔ خبر: 17572518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل ارشاد اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم:

۱۶ فیلم سی ‌و پنجمین جشنواره فجر در اصفهان اکران می‌شود

R41346/P1361/S6,51/CT1

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد و گفت: قرار است ۱۶ فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر در اصفهان به نمایش درآید.

صاحب‌خبر -

حبیب‌رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر در تهران اظهار داشت: اکران استانی فیلم‌های این جشنواره هم‌زمان با تهران و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها در 2 سینما اکران خواهد شد، افزود: در بعضی استان‌ها مثل اصفهان، خراسان‌رضوی و فارس اکران استانی در 2 سینما و در دیگر استان‌ها تنها در یک سینما خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیرامون تعداد فیلم‌ها ادامه داد: برای اکران‌های استانی بسته‌هایی از سوی وزارتخانه تدارک دیده شده است که برای استان‌هایی که در 2 سینما اکران دارند 16 فیلم و برای استان‌هایی که تنها در یک سینما اکران دارن دارند 8 فیلم در این بسته‌ها موجود است و فیلم های متنوعی را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره تعداد کم فیلم‌ها نسبت به سال گذشته افزود: با توجه به اینکه امسال جشنواره در آستانه ایام فاطمیه برگزار می‌شود طبق ابلاغیه‌ای که از سوی وزارتخانه اعلام شده باید اکران‌ها تا پیش از آغاز این ایام تمام شودکه با در نظر گرفتن فرصت کم برای اکران این تعداد فیلم در نظر گرفته شده است.

ارزانی در ارتباط با مکان اکران این فیلم‌ها در اصفهان افزود: احتمالا این فیلم‌ها در سینما فلسطین و سینما قدس اکران شوند که در هر سینما 8 فیلم و مجموعا 16 فیلم به اجرا درآید.

انتهای پیام/

نظر شما