شناسهٔ خبر: 17572060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تیم بسکتبال بانوان هیات رشت برابر رودسر به برتری رسید

در ادامه اولین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان استان گیلان جام شهدای مدافع حرم ، تیم هیات رشت برابر رودسر به برتری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ،در این مسابقه که در رودسر برگزار شد ، تیم بسکتبال بانوان هیات رشت موفق شد با نتیجه 48 بر 14 برابر تیم بسکتبال بانوان رودسر به برتری دست یابد.
در جریان این دیدار که از هفته سوم این رقابت ها و در سالن ورزشی شهید جنیدی رودسر برگزار شد ، تیم بسکتبال بانوان هیات رشت توانست در یک بازی برتر برابر حر یف خود به برتری دست یابد تا یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات باشد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته سوم این رقابت ها ، تیم های بسکتبال بانوان بندرانزلی و صومعه سرا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال بانوان بندرانزلی با نتیجه 43 بر ٣٨ حریفش را شکست داد.
‎ در سایر دیدارهای انجام شده نیز ، تیم بسکتبال بانوان لاهیجان با نتیجه 54 بر 25 تیم بنیان کیفیت فرانگر رشت را شکست داد و تیم دانشگاه گیلان با نتیجه 48 بر ٧ برابر تیم لوشان به برتری رسید .
در جدول رده بندی اولین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان گیلان که با حضور 9 تیم برگزار می شود ، تیم بسکتبال بانوان ‎دانشگاه گیلان با کسب 6 امتیاز صدرنشین است ، تیم ‎لاهیجان با کسب 5 امتیاز دوم است و تیم ‎هیات رشت نیز با کسب 4 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
 

 

نظر شما