شناسهٔ خبر: 17571644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شیمیدر علیه فدراسیون بسکتبال

دادن رشوه، اتهام سنگینی است

بحث، جدل و اختلاف و چند دستگی در بسکتبال؛ موضوعاتی که در این ورزش هر روز تکرار می‌شود و ظاهرا کنترلی روی این موارد نیست. در تازه ترین اختلافات درون خانواده این ورزش اعتراض مدیرعامل باشگاه شیمیدر درباره پرداخت رشوه از سوی این باشگاه به داور یکی از مسابقه‌های فصل گذشته است که چند روز پیش توسط رئیس فدراسیون بسکتبال مطرح شد اما امیرحسین صفرزاده با پیگیری‌هایی در این خصوص گفته:پس از استعلام کتبی از فدراسیون بسکتبال در خصوص ارائه مستندات ادعایی که مطرح کرده‌اند، از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

سال گذشته درست بعد از پایان سری رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال و بازی میان تیم‌های شهرداری اراک و شیمیدر تهران، رضا آذرافزا داور بین‌المللی بسکتبال که این قضاوت را برعهده داشت، از کادر داوران فدراسیون کنار گذاشته شد. گفته می‌شد این داور به‌دلیل تخلف از داوری محروم شده اما کمیته داوران حاضر به پاسخگویی درباره این موضوع نشد.

آذرافزا بعد از چند ماه، سکوتش در این‌باره را شکست و ماجرای محرومیتش را تشریح کرد. این داور بین‌المللی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون (نسخه‌ای از آن در جام‌جم موجود است ) توضیح داد که محمود مشحون به او تهمت دریافت رشوه و معرفی بازیکن به تیم‌ها زده و ادعا کرده سه تیم مطرح گفته‌اند با حضور آذرافزا در لیگ برتر شرکت نمی‌‌کنند.

اکنون امیرحسین صفرزاده مدیرعامل باشگاه شیمیدر تهران درباره ادعا و تاکید محمود مشحون در خصوص پرداخت رشوه به داور مسابقه شیمیدر تهران و شهرداری اراک از سوی باشگاه شیمیدر به سایت کاپ می‌گوید: برخلاف صحبت‌های مشحون باید در چنین مواقع و مواردی و مطابق قوانین قضایی کشور به جزئیات و زندگی شخصی افراد ورود و به جای تشویش اذهان عمومی، قضیه را شفاف سازی کرد. باید مشخص شود چه کسی و با چه نیتی به دیگران تهمت می‌زند و مطابق قانون با خاطی برخورد شود.

نظر شما