شناسهٔ خبر: 17571640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شهرداری کاشان، منتظر لغزش نفت و گاز گچساران است

پیروزی با هدف صدرنشینی

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال امروز با یاد و احترام شهدای آتش‌نشان در حادثه پلاسکو و با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز، دو تیم میانه جدول که هر دو با 11امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم هستند، در مرودشت به مصاف هم می‌روند. هیات هندبال مرودشت، میزبان تیم بیتای سبزواری است که امید دارد با هدایت مربی برزیلی‌اش بتواند یک امتیاز دیگر در این هفته به دست آورد و عنوان چهارمی را برای خود تثبیت کند.

صاحب‌خبر -

بازیکنان مهران کیخایی در گچساران، میزبان تیم پایین جدولی توسعه و عمران بافق یزد هستند. نفتی‌ها که هفته گذشته با بدشانسی یک تساوی را پشت سرگذاشتند، برای حفظ صدر نشینی به این پیروزی نیاز دارند، زیرا هرگونه لغزش این تیم می‌تواند آنها را به رده دوم جدول بفرستد.

در تهران، تیم نیروی زمینی که در رده آخر جدول قرار گرفته، میزبان تیم فولاد سپاهان اصفهان است. فولادی‌ها که این دوره لیگ را با هدایت مدیرعامل باشگاه سپری می‌کنند، در نیمه دوم دور رفت با چند پیروزی موفق شدند به رده سوم جدول صعود کنند. شاگردان طاهری امید دارند، با برتری در این بازی شانس بیشتری برای ایستادن در رده‌های بالای جدول به دست آورند.

در کرمان تیم مس میزبان تیم شهرداری ارومیه است. کرمانی‌ها که با بدشانسی همچنان در میانه جدول در حال جا به جایی هستند، میزبان تیمی‌اند که با وجود بهره از دو بازیکن خارجی هنوز نتوانسته از رده‌های پایین جدول صعود کند و شانس کمی برای باقی ماندن در لیگ برتر دارد. دو تیم شهرداری کاشان و هپکو اراک هم دیگر بازی این هفته را برگزار می‌کنند که حبیبی این هفته، شاگردان خود را فقط برای پیروزی هدایت می‌کند زیرا پیروزی در این بازی، رده دوم را برای تیم کاشانی به ارمغان می‌آورد. آنها در صورت شکست تیم نفت، شانس ایستادن در رده نخست جدول را هم دارند.

نظر شما