شناسهٔ خبر: 17571542 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

دولت اوباما برای ایجاد ابهام در انتخاب ترامپ تلاش کرد

رئیس کمیته بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه گفت: دولت اوباما تمام تلاش خود را برای ایجاد شک و ابهام در انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به کار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریا نووستی، کنستانتین کاساچف، رئیس کمیته بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه معتقد است دولت باراک اوباما تمام تلاش خود را برای شک و شبهه در انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا به کار گرفت.

کنستانتین کاساچف در مصاحبه با مجله ایزوستیا گفت: انتقال قدرت در آمریکا بسیار جنجالی و با رویه عادی انجام نشد. اوباما سعی کرد در روند انتخاب ترامپ شک ایجاد کند. وی همچنین خاطرنشان کرد،ترامپ مصمم است مسیر تفکر خود را در پیش گیرد و دیدگاه‌هایش را اعمال کند. رئیس کمیته بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه در ادامه افزود: ترامپ، با جدیت دیدگاه‌های خود را پیگیری خواهد کرد، حتی اگر مردم در خیابان‌ها و رسانه‌های جمعی علیه ترامپ شعار دهند. کاساچف در ادامه اعلام کرد: وی قصد دارد کابینه‌ای شبیه کابینه چرچیل ایجاد کند و کارهای خود را بر اساس تفکر شخصی خود تا آخر پیش ببرد. گفتنی است مراسم تحلیف چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا 20 ژانویه در واشنگتن انجام شد. بر اساس آمارهای مختلف تقریبا دو میلیون نفر در خیابان‌های شهرهای مختلف آمریکا و بیش از نیم میلیون نفر از آنها در واشنگتن علیه ترامپ اعتراض کرده‌اند. در این تظاهرات، شخصیت‌های مختلف هنری، حزبی و دیگر اقشار مردم آمریکا حضور داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما