شناسهٔ خبر: 17571086 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بوشهر:

استانداری بوشهر برگزاری مراسم دهه فجر را جدی بگیرد

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که استانداری بوشهر با حساسیت ویژه نسبت به برگزاری مناسبت‌های دهه فجر اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی امشب در جلسه دهه فجر انقلاب اسلامی در استانداری بوشهر اظهار داشت: حداقل انتظاری که از استانداری می‌رود این است که در جلسه‌ای که امشب برای برنامه ریزی برای برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود استاندار یا معاون وی حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: دهه فجر متعلق به همه مردم و کسانی است که دل در گرو نظام دارند و به دنبال آرامش و امنیت برای مردم تلاش می‌کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: استاندار باید با حساسیت به مسئله دهه فجر ورود کند و همه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کند تا برای برگزاری مراسم‌ها در این دهه، سنگ تمام بگذارند.

وی ادامه داد: در طی چند سالی که مسئولیت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر به عهده دارم این اولین بار است که انتظارات به حق برای ورود استانداری در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر را این گونه کم‌رمق می‌بینم.

شفیعی یادآور شد: اگر بخواهیم در گذر زمان این قدر نسبت به حفظ و توجه به مقوله دهه فجر انقلاب اسلامی بی‌توجه باشیم و برنامه‌های این دهه را کم رنگ جلوه بدهیم مطمئن باشید که دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شویم.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای بازدارنده در تجاوز دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همین حضور با شکوه در ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر و مناسبت‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن ماه است که از هر اقدامی بر علیه دشمنان نظام برنده‌تر است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن و از ساعت 9:33 دقیقه بامداد با زنگ نوای انقلاب در مدرسه شریعتی در شهر بوشهر و در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای مراسم ویژه روز 12 بهمن در حسینیه عاشقان ثارالله و با سخنرانی تقوی حسینی نماینده مجلس در کمیسیون سیاست خارجی انجام می‌گردد.

شفیعی اظهار داشت: مراسم روز 22 بهمن ماه از ساعت 10 بامداد از خیابان امام خمینی(ره) تا جایگاه نماز جمعه بوشهر انجام و حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس نیز سخنرانی ایراد می‌کند.

وی یادآور شد: نوع همکاری کمیته‌های بیست‌گانه دهه فجر با ستاد دهه فجر استان بوشهر متفاوت بوده به گونه‌ای که عده‌ای از این کمیته‌ها دارای فعالیت مناسب و عملکرد قابل قبولی و عده‌ای نیز کار چندانی انجام نداده اند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: با وجود این که اصناف نقش تعیین کننده‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند اما تاکنون برنامه‌ای در زمینه دهه فجر به این ستاد تحویل نداده‌اند.

انتهای پیام/3347/آ ۳۰/

برچسب‌ها:

نظر شما