شناسهٔ خبر: 17570983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار گیلان خبرداد :

آب رسانی به بیش از200 روستا در دهه‌ی فجر امسال

استاندار صبح امروز در دیدار با معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : در دهه‌ی مبارک فجر به بیش از 220 روستای گیلان آبرسانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی با اشاره از آب رسانی به بیش از 220 روستای گیلان در دهه‌ی فجر امسال خبر داد و افزود : با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاخص بهره‌مندی آب روستایی گیلان به 76 درصد می‌رسد.

وی افزود : در هفته‌ی دولت امسال نیز  با تلاش‌های صورت گرفته و بهره برداری از طرح آبرسانی به 171 روستای گیلان ، شاخص بهره‌مندی آب روستایی گیلان به 74 درصد رسیده بود .

استاندار گیلان به اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید 12 درصد از میانگین کشوری در آب روستایی عقب بودیم خاطرنشان کرد :در ابتدای دولت تدبیر و امید شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستایی 64 درصد بود.

استاندار گیلان به وجود رطوبت بالای استان در آسیب رسانی به تأسیسات و زیر ساخت‌های موجود اشاره و اظهار داشت : در تخصیص اعتبارات ملی و استانی باید این شرایط لحاظ شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پس از 3 سال خوشبختانه کارنامه‌ی خوبی در استان داریم گفت : با تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در قیاس با گذشته در حوزه‌ی آب روستایی استان شاهد رشد قابل توجهی هستیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه کار عمرانی  در روستاها بسیار سخت است افزود : به واسطه خدمات انقلاب  پس از پیروزی انقلاب اسلامی  علی رغم وجود مشکلات در تأمین اعتبارات در سخت‌ترین شرایط به دور افتاده‌ترین مناطق استان خدمت رسانی می شود.

وی با بیان اینکه منش دولت تدبیر و امید در انتصابات بر استفاده از نیروهای متخصص در بدنه‌ی وزارت‌خانه‌ها شکل گرفته گفت : در انتخاب فرمانداران تلاش ما بر این بوده تا از نیروهای لایق بدنه‌ی وزارت کشور و نیز از نیروهای متخصص استانی بهره‌مند شویم.

وی به حضور مستمر آقای فر امینی در پیگیری مطالبات مردم و توسعه‌ی شاخص‌ها اشاره و خاطر نشان کرد : مدیران در عملکرد خود بجز مردم، دولت و دستگاه خود به هیچ احدی دینی ندارند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به مدیریت جدید آب روستایی استان نیز تاکید کرد  با قوت به منظور ارتقاء هر چه بیشتر شاخص‌های بهره‌مندی مردم از آب روستایی حضور میدانی داشته باشد.

وی گفت : در داخل بدنه‌ی آب روستایی استان باید با همدلی و همراهی هر چه بیشتر و با نگرشی نو گام‌های مثبتی در خدمت به مردم برداشته شود.

دکتر نجفی افزود : مدیران پس از سال‌ها خدمت خواهند رفت اما این عملکرد افراد است که برای سالیان متمادی باقی می‌ماند.

در این دیدار معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با قدردانی از درایت استاندار گیلان در هدایت مجموعه‌ی آب روستایی و ارتقاء چشمگیر شاخص‌های این حوزه در استان گفت : خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاها از بهترین نوع خدمت گزاری است و مورد رضای پروردگار قرار می‌گیرد.

گیاهی افزود : در آب رسانی به روستاها تمام اهتمام خود را به کار گرفته‌ایم تا مردم از این نعمت بهره‌مند شوند.

در خاتمه‌ی این دیدار با قدردانی از محمدعلی فر امینی، محب علی رنجور به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان معرفی شد.

 

نظر شما