شناسهٔ خبر: 17570103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کوثری:

دولت پرونده فیش‌های نجومی را سرسری نگیرد

نماینده مجلس نهم تأکید کرد: نباید موضوع فیش‌های نجومی مبهم و سرسری گرفته شود.

صاحب‌خبر -


محمد اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد توقع مردم از روشن شدن پرونده فیش‌های نجومی اظهار داشت:‌ قطعا این موضوع باید تعیین تکلیف و نتیجه آن به مردم اعلام شود و اینکه دولت‌مردان بخواهند این موضوع را مبهم رها کنند برای مردم قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه باید بررسی‌های لازم انجام و نتیجه آن حتما به مردم اعلام شود، ادامه داد:‌ با این کار مردم به مسئولان خوشبین‌تر خواهند شد، زیرا بالاخره این موضوع پیش آمده و مقام معظم رهبری نیز در نماز عید فطر به آن اشاره کردند و به طور کامل بر مشخص شدن این موضوع تأکید فرمودند، بنابراین نباید سرسری گرفته شود.
عضو سازمان مردم نهاد دیدبان عدالت و شفافیت با تأکید بر اینکه با شفاف شدن و اعلام نتیحه کار به مردم اطمینان آنها به مسئولان به خصوص مسئولان اجرایی بهبود می‌باید، گفت: اختلاف آماری در تعداد نجومی‌بگیران یکی از ابهامات است که در ذهن مردم ایجاد شده و باید مشخص شود. البته بر اساس مصوبه مجلس حقوق مدیران باید حداکثر هفت برابر حداقل حقوق مصوب مجلس و دولت باشد، بنابراین میزان حقوق دریافتی مدیران از لحاظ قانونی مشخص است ولی در مورد سایر موارد موجود در فیش از جمله مزایا باید دید قانون گذار چه شرایطی را تعیین کرده است.
نماینده سابق مردم تهران در پایان اعلام کرد: کاری که اعتماد و اطمینان مردم را باز می‌گرداند بررسی موضوع فیش‌های نجومی و اعلام نتیجه آن به مردم است.

نظر شما