شناسهٔ خبر: 17570001 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اختصاص 30 درصد بودجه کل کشور بحرین به سرکوب انقلابیون!

بنابر اعلام کارشناس بحرینی 30 درصد از بودجه کل کشور بحرین، صرف سرکوب اعتراضات مردمی می‌شود.

صاحب‌خبر -




«عبدالله الابراهیمی»، در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام اینکه «30 درصد از بودجه کل کشور بحرین صرف سرکوب اعتراضات مردمی می‌شود» افزود:  «اقتصاد بحرین به دلیل سیاست‌های اشتباه رژیم آل‌خلیفه و پشتیبانی مقامات این کشور از آل‌سعود در معرض خطر «فروپاشی» است. وی تاکید کرد، «بحرین در همه زمینه‌های سیاسی و اقتصادی سرسپرده عربستان است، گویی استانی از عربستان محسوب می‌شود و این ضعف مقامات آل‌خلیفه را ثابت می‌کند.»
آن‌طور که الابراهیمی می‌گوید: رژیم‌های آل‌خلیفه و آل‌سعود برای منحرف کردن انقلابیون بحرین از مسیر انقلاب مسالمت‌آمیز به دنبال شعله‌ور کردن آتش میدان هستند، چیزی که تاکنون محقق نشده است و با وجود اینکه برخی جریان‌های انقلابی از برخورد صلح آمیز با جنایات آل‌خلیفه خسته شده‌اند اما همگی همچنان پایبند به مسالمت‌آمیز بودن حرکت‌های اعتراضی بنا به تصمیم رهبری انقلاب دارند.»
«ابراهیم العرادی» پزشک و فعال سیاسی بحرینی اما نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم گفت که «اعدام‌های اخیر، بحرین را وارد فصل جدیدی کرده است. در واقع آل‌خلیفه آدم‌کش‌هایی هستند که در نیمه‌ شب که سه جوان بحرینی را اعدام کردند اقدام به از بین بردن قلب تمامی ملت بحرین کردند. این اعدام‌ها اثبات می‌کند که ملت بحرین هیچ راهی به جز ادامه انقلاب خود ندارد و حمد بن عیسی پادشاه بحرین نیز به خوبی می‌داند که هیچ‌گونه محبوبیتی در داخل کشور ندارد. »

نظر شما