شناسهٔ خبر: 17569711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نایب رئیس هیأت تیراندازی با کمان شهرستان خرم‌دره خبر داد

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دهه فجر در خرم‌دره

نایب رئیس بانوان هیأت تیراندازی با کمان شهرستان خرم‌دره گفت: مسابقات تیراندازی با کمان دهه فجر با عنوان جام شهدای آتش‌نشان در خرم‌دره برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

لیلا صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره از ظرفیت بسیار بالایی در رشته تیراندازی با کمان برخوردار است، اظهار کرد: ورزشکاران خرم‌دره‌ای در این رشته ورزشی عناوین بسیار خوبی کسب کرده و در اردوهای تیم ملی نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مختلف مربیگری و داوری در رشته تیراندازی با کمان در خرم‌دره برگزار شده است، اضافه کرد: این کلاس‌ها در بخش‌های تئوری و عملی با حضور بسیار خوب علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان هیأت تیراندازی با کمان شهرستان خرم‌دره از حضور چهار ملی پوش خرم‌دره‌ای در اردوهای تیم ملی تیراندازی با کمان خبر داد و افزود: فرشته قربانی، فرناز توکلی، فردین کلانتری و مهرشاد خرمی چهار ورزشکار خرم‌دره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان هستند.

صباغی با بیان اینکه فرشته قربانی 10 بهمن‌ماه سال جاری به مسابقات جهانی هندوستان اعزام می‌شود، گفت: این ورزشکار در المپیک رشته‌های غیر المپیکی با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اطلاعات 70 نفر کمان‌دار در خرم‌دره به ثبت رسیده است، افزود: اما از این میزان 35 نفر به ‌صورت فعال در رشته تیراندازی با کمان مشغول به فعالیت هستند.

نایب رئیس بانوان هیأت تیراندازی با کمان شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه سال گذشته دوره مربیگری درجه 3 این رشته در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 22 نفر از علاقه‌مندان در این دوره‌ها شرکت کردند.

صباغی با اشاره به اینکه سید حسن شرفی از شهرستان خرم‌دره دارای کارت داوری رسمی تیراندازی با کمان است، ابراز کرد: فرهاد توکلی و فردین کلانتری سال جاری به مسابقات تیراندازی با کمان در تایلند اعزام شدند.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان به مناسبت دهه فجر در شهرستان خرم‌دره خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات بیست و یکم بهمن ماه به صورت منطقه‌ای و با عنوان شهدای آتش‌نشان در این شهرستان برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان هیأت تیراندازی با کمان شهرستان خرم‌دره همچنین از برگزاری یک دوره مسابقات تیراندازی با کمان ویژه خبرنگاران در خرم‌دره خبر داد و گفت: این مساقات به صورت منطقه‌ای با حضور شهرستان‌های ابهر، هیدج، صائین قلعه و خرم‌دره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73016/ذ

برچسب‌ها:

نظر شما