شناسهٔ خبر: 17568985 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هر لحظه امکان بروز مشکل ناگهانی در پلاسکو وجود دارد/ توضیحاتی درباره اختلاف آماری اجساد کشف شده

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت:سخنگوی مدیریت بحران پلاسکو با اشاره به اینکه هر لحظه امکان بروز مشکلی ناگهانی وجود دارد، گفت: در صورت این که مشکلی در روند امدادرسانی پیش نیاید تلاش می کنیم تا سه روز آینده کار را در این منطقه به اتمام برسانیم.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی گفت: پیش از این یک دیوار نیمه تخریب در قسمت غربی ساختمان پلاسکو داشتیم که همین امر موجب توقف چند ساعته عملیات به منظور ایمن سازی منطقه شد. با این وجود تلاش می کنیم تا سه روز آینده کار آواربرداری به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کمبود و اختلالی در روند آواربرداری و امدادرسانی نیست و کار به سرعت در حال انجام است، گفت: با این وجود کماکان آمار شهدای آتش‌نشان در مجموع سه تن است. همچنین بامداد امروز پیکر چهار نفر از هم‌وطنان از میان آوار بیرون آورده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به حضور چند دستگاه انواع بیل‌های مکانیکی، لودر و کمپرسی‌هایی که برای حمل نخاله در محل مستقر هستند، اظهار داشت: عملیات حمل نخاله در بخش جنوبی و شرقی ساختمان پلاسکو که مطمئن هستیم پیکری در آن قسمت‌ها وجود ندارد، در حال انجام است.

سخنگوي آتش نشانی همچنین در مورد اختلاف آماري اجساد پيدا شده در بامداد امروز گفت: بامداد امروز عمل حفر تونل در طبقه منفي يك انجام شد كه با چهار پيكر مواجه شديم. سه نفر از پيكر اجساد خارج شد اما خارج كردن پيكر نفر چهارم منجر به متلاشي شدن جسد مي شد. بدليل احتمال ريزش آوار با تاييديه مقام قضايي سه جسد خارج شد.

او گفت: تلاش ما اين است كه اجساد متلاشي نشود.

۴۷۴۷

برچسب‌ها:

نظر شما