شناسهٔ خبر: 17568702 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اوباما و ایوانکا همسایه می‌شوند

گزارش‌ها حاکی از آن است که ایوانکا ترامپ و همسرش قصد دارند به خانه‌ای در نزدیکی محل اقامت خانواده اوباما نقل مکان کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از آنکه باراک اوباما -- رئیس جمهور سابق آمریکا -- کاخ سفید را ترک کرد، خانواده‌اش به محله "کالوراما" در واشنگتن نقل مکان کردند. این محله محل اقامت بسیاری از افراد بلندپایه است.

سفارت‌های چین، عمان و صربستان در این منطقه قرار دارند. همچنین سفرای فرانسه و مکزیک نیز در این محله اقامت می‌کنند. در زمان دولت جرج بوش – رئیس جمهور اسبق آمریکا – "دونالد رامزفلد" – وزیر دفاع اسبق آمریکا – نیز در این محله زندگی می ‌کرده است.

با این‌حال، این منطقه برای پذیرفتن مهمان‌های مشهور جدیدی آماده می‌شود. ایوانکا ترامپ – فرزند دونالد ترامپ – و همسرش "جارد کوشنر" قرار است در خانه‌ای واقع در چند متری خانه اوباما زندگی کنند.

در چند روز گذشته، مشخص شد ایوانکا ترامپ و همسرش یک خانه بزرگ را به قیمت 5.5 میلیون دلار خریداری کرده اند. بر اساس گزارش‌ها، در سال گذشته باراک اوباما خانه‌ای به وسعتی حدود 800 متر مربع را به قیمت 6.35 میلیون دلار در این محله خریداری کرده است.

با این‌حال، فرزند و داماد ترامپ دلایل دیگری برای نقل مکان به این منطقه داشته اند. جارد کوشنر به عنوان مشاور رئیس جمهور آمریکا مشغول به کار شده است. پیشتر انتظار می‌رفت ایوانکا ترامپ به منصب دولتی برسد.

اعضای خانواده اوباما بر خلاف دیگر روسای جمهور آمریکا، تصمیم گرفته اند تا زمان فارغ‌التحصیلی ساشا اوباما – فرزند کوچکتر خانواده اوباما -- در واشنگتن اقامت کنند.

نظر شما