شناسهٔ خبر: 17568402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون آموزش و پرورش بویراحمد خبر داد

بازدید مسؤولان آموزش و پرورش از روند یادگیری 900 دانش‌آموز بویراحمدی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از بازدید آموزشی مسوولان آموزش و پرورش استان و شهرستان از روند یادگیری بیش از 900 دانش‌آموز بویراحمدی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدقاسم محنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سال تحصیلی کنونی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازدیدها را از مدارس ابتدایی شهرستان بویراحمد داشته‌ایم.

وی گفت: حجم بازدیدها از مدارس ابتدایی و نظارت کامل بر روند آموزش در این دوره بی‌سابقه بوده است که امیدواریم به کیفیت آموزش در مرکز استان کمک کند.

این مسؤول در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به این که راهبران آموزشی در شهرستان بویراحمد هر هفته کلا‌س‌های درس را متفاوت از گذشته مورد بازدید و بررسی قرار می‌دهند تصریح کرد: موضوع آموزش برای مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بسیار مهم است و از این پس بر تعداد بازدیدها افزوده می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه اظهارات خود با اشاره به استعدادهای ناب تحصیلی که در مناطق مختلف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد افزود: باید این استعدادها را شکوفا کنیم تا بتوانیم برای آینده منطقه و کل استان فرزندانی عالم و تحصیل کرده داشته باشیم.

این مسؤول از اقدامات معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد یاد کرد و گفت: نشست‌های تخصصی را با کارشناسان داریم و بر اساس خرد جمعی به دنبال کیفی‌سازی آموزش در مدارس هستیم.

وی افزود: امسال راهبران آموزشی خبره و دارای تحصیلات بالا و کارکشته در امر آموزش را برای نظارت بر فعالیت‌های آموزشی مدارس انتخاب کردیم که امیدواریم در پایان همین سال تحصیلی شاهد خروجی خوب آن باشیم.

محنایی به بازدید امروز مسؤولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از کلاس‌های درس به صورت گسترده خبر داد و گفت: معاونین آموزش ابتدایی استان و شهرستان در این بازدید حضور داشتند.

وی افزود: امروز اکیپی مرکب از 20 نفر که معاونین آموزش ابتدایی اداره‌کل و شهرستان بویراحمد را همراهی می‌کردند در راستای نظارت بر روند کیفیت آموزش از تعدادی از مدارس در مناطق مختلف شهرستان بازدید کردند.

این مسؤول در آموزش و پرورش بویراحمد گفت: بر روند کیفیت آموزش در تعداد 30 کلاس با تعداد 912 نفر بازدید به عمل آمد که در نوع خود کاری بزرگ برای کیفیت‌بخشی به آموزش در مدارس ابتدایی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/2571/ج30/

نظر شما