شناسهٔ خبر: 17562873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جمعی از نشریات دانشجویی ارزشی:

پس از پایان عملیات نجات، قوه قضائیه برخورد جدی با خاطیان حادثه پلاسکو داشته باشد

جمعی از نشریات دانشجویی ارزشی به مناسبت شهادت جانگداز آتشنشانان غیور در پیام تسلیتی بیان کردند: پس از پایان عملیات نجات، لازم می‌آید قوه قضائیه برخورد جدی با خاطیان حادثه پلاسکو داشته باشد که زین پس شاهد قصور و اهمال کاری و به تبع آن، بروز حوادث این چنینی نباشیم.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، جمعی از نشریات دانشجویی ارزشی به مناسبت شهادت جانگداز آتشنشانان غیور پیام تسلیتی صادر کردند:

 

انّا للّه و انّا الیه راجعون

فقدان آتش نشانان پاکباخته و غیور که در راه نجات جان هموطنانشان به مانند رزمندگان دفاع مقدس، حتی از بذل جان نیز مضایقه نکردند، رهبری معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران را در غمی عمیق و جانکاه فرو برد. جامعه نشریات دانشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نبوده، از این ضایعه، به شدت مغموم و متألم گشت.

 

حوادث تلخ اینچنینی، لزوم ایمن سازی و اتخاذ تدابیر پیش گیرانه از سوانح را بیش از پیش مبرهن می سازد. علی ایحال تلاش های جهادی ارگان های ذی‌مدخل در امر آوار برداری و نجات گرفتارشدگان شایسته تقدیر است.

 

حسب فرمایش امام خامنه ای، تعیین مسبّبین حادثه، اولویت کنونی نیست و تمام همّ مسئولین باید معطوف به نجات محبوسین در آوار شود؛ بنابراین پس از پایان عملیات نجات، لازم می آید قوه قضائیه برخورد جدی با خاطیان، معمول دارد باشد که زین پس شاهد قصور و اهمال کاری و به تبع آن، بروز حوادث اینچنینی نباشیم.

 

این مصیبت عظمی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت نوعدوست ایران و خانواده این شهدا تسلیت و تعزیت عرض کرده، برای آن سفرکردگان از این دیار، رضوان الهی را از درگاه ایزد متعال، مسألت داریم.

 

رضوان الله علیهم ان شاءالله

 

نشریات امضا کننده:
۱_گاهنامه قلم۲_دوماهنامه نیم نگاه۳_دو هفته نامه میدان علوم۴_گاهنامه مشق شب۵_ماهنامه نیشتر۶_نشریه پرواز۷_گاهنامه ناوک۸_نشریه هشت۹_گاهنامه شهاب ثاقب۱۰_گاهنامه مبارز۱۱_ماهنامه افلاکیان۱۲_دوهفته نامه سه قطره خون۱۳_دوهفته نامه گفتمان۱۴_دو هفته نامه همت۱۵_گاهنامه آینه۱۶_گاهنامه سحر۱۷_دوهفته نامه بیداری۱۸_دو هفته نامه صبح۱۹_دو هفته نامه آرمانخواهی۲۰_دوهفته نامه من دیپلمات نیستم۲۱_نشریه نسیم مطهر۲۲_دوهفته نامه سراج۲۳_گاهنامه حزب خدا۲۴_نشریه ایران۱۴۰۴_۲۵_گاهنامه بیان ۲۶_دو هفته نامه آیینه۲۷_گاهنامه دامپزشک ایرانی۲۸_دو هفته نامه گفتمان۲۹_دوماهنامه شمیم رضوان۳۰_دوهفته نامه تیتر

نظر شما