شناسهٔ خبر: 17562788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

نخستین دوره آموزشی «تربیت ناظران» هلال احمر خوزستان برگزار شد

اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: دوره آموزشی «تربیت ناظران» با حضور مربیان و مدرسان آموزش های امداد و نجات و ضمن خدمت سازمانی هلال احمر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دانش مربیان باید به روز باشد تا بتوانند در انتقال علم روز نقش محوری خود را ایفا کنند، اظهار کرد: به فعالیت مربی و ناظر حساسیت بسیاری داریم و مربیان و ناظران در تربیت نیروهای ماهر، امدادگر و نجاتگر نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: نخستین دوره آموزشی تربیت ناظر ویژه مربیان امداد و نجات هلال احمر برگزار شد که در این دوره ۳۰ نفر از مربیان امداد و نجات با آخرین و جدیدترین روش های نظارت آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل آموزش های امدادی و ضمن خدمت سازمانی و در راستای تکمیل فرآیند آموزش و انجام بخش نظارت و ارزیابی، این دوره با هدف تربیت ناظر متخصص برگزار و پذیرفتگان پس از آزمون پایان دوره به عنوان ارزیاب و ناظر تخصصی دوره ها فعالیت خود را آغاز کردند.

خدادادی در پایان با اشاره به ضرورت گسترش فعالیت های امدادی در تمام شهرستان ها تأکید کرد: مربیان در این زمینه تاثیرگذار هستند و باید مسیر را برای تربیت نیروهای امدادی متخصص هموار کرد.

نظر شما