شناسهٔ خبر: 17562693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه الشتر:

در جشن های ملی و مذهبی ایران اسلامی مردم و مسئولان با هم حضور دارند

خرم آباد- ایرنا- امام جمعه الشتر گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که در جشن های ملی و مذهبی اش، مردم و مسئولان با هم و در کنار یکدیگر حضور دارند و از هم جدا نیستند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت مردم به حضور حداکثری در برنامه های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: دشمنان انقلاب سعی دارند با تفرقه و سیاه نمایی مردم را از انقلاب اسلامی مایوس کنند لذا باید سعی شود تا در این ایام دستاوردهای نظام و توفیقات خدمتگزاری مسئولان به بهترین نحو برای مردم بازگو و تشریح شود.
وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصتی برای تجلی وحدت و تشریح اهداف انقلاب است، افزود: اجازه نمی دهیم هیچ گروه یا جناحی وحدت میان مردم و مسئولان نظام را برهم بزند و با ایجاد تفرقه فرصت را برای جولان استکبار و دشمنان انقلاب فراهم کند.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه مسئولان ایرن اسلامی جدای از مردم نیستند، تصریح کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای نشان دادن وحدت و همبستگی میان مردم و مسئولان است لذا باید تمامی مردم و مسئولان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن بار دیگر اتحاد و همبستگی ملت ایران را به نمایش گذارند.
7265 / 6001
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب** انتشار دهنده: هوشنگ بهرهی

انتهای پیام /*

نظر شما