شناسهٔ خبر: 17562468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد/ پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزبانی استان از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: بلیت‌های این جشنواره به صورت اینترنتی پیش‌‌فروش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در بهمن‌ماه اظهار کرد: شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب یکی از رویدادهای مهم فرهنگی در استان است که از 24 تا 30 بهمن‌ماه جاری در مصلای شهر یاسوج برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه از وزیر ارشاد برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است، گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب با حضور 358 ناشر کشوری و استانی در قالب 120 هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

دهبانی‌پور اضافه کرد: این دوره از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از 14 تا 21 بهمن‌ماه در سینما هنر یاسوج برگزار می‌شود

این مسؤول تصریح کرد: در این جشنواره، 16 فیلم در 2 سانس از 14 تا 21 بهمن‌ماه در سالن سینما هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقمندان به جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: بلیت‌های این جشنواره از ساعت هشت صبح روز هفتم بهمن‌ماه به فروش می‌رود و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت cinogram.com مراجعه کنند؛ فروش بلیت‌ها 10 بهمن‌ماه خاتمه می‌یابد.

دهبانی گفت: قیمت هر قطعه بلیت هشت هزار تومان و قیمت فروش بسته‌ای بلیت با تخفیف 6 هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/82024/ز20

نظر شما