شناسهٔ خبر: 17557543 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کارگاه تخصصی قرآن کریم با حضورقاریان کشور در سنندج برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری کارگاه تخصصی قرآن کریم با حضورقاریان کشور به مناسبت دهه فجر در سنندج خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در سنندج گفت: کارگاه تخصصی قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور قاریان  استان و کشوری در تاریخ 20 و21 بهمن سال جاری در مجتمع فجر سنندج برگزار  می شود.

 

وی افزود: در این کارگاه تخصصی قرآنی همچنین مدیران خانه های نور مساجد استان نیز شرکت خواهند کرد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این کارگاه قرآنی در بخش های مختلف قرائت، تفسیر، تدبر، صوت، لحن و سیره شناسی به مدت دو روز با همکاری کانون تخصصی فرهنگی و هنری مسجد چهار یار نبی سنندج برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری این کارگاه ها باعث ارتقای فرهنگی قرآنی می شود و در این راستا قرآن دوستان عزیز نهایت استفاده را از این کارگاه های ببرند.

 

گلباغی در ادامه با اشاره به عمل کردن دستورات قرآن کریم ،افزود: کسانی که به قرآن عمل می کنند به رستگاری می رسند زیرا قرآن همچون دریای نیل است که حضرت موسی(علیه السلام) و پیروانش را نجات داد و مخالفان آن بزرگوار را غرق کرد.

 

وی افزود: قرآن کریم راهنمای مسلمانان از ضلالت ها و پناهگاه او در فتنه هاست بنابراین همه ما باید با پیروی از این کتاب آسمانی و پیاده کردن دستورات آن در زندگی نهایت تلاش را انجام دهیم. 

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در پایان از همه علاقه مندان به کلام وحی دعوت کرد در این کارگاه  معنوی شرکت کنند.

 

نظر شما