شناسهٔ خبر: 17556560 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام:

مسیر ما حفظ نظام و منویات رهبری است/ دانشجویان سرمایه‌های انقلاب و آینده سازان نظام اسلامی هستند

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام با بیان اینکه مسیر ما حفظ نظام و منویات رهبری است، گفت: تقابل فکری به ضرر ماست. انتقاد باید باشد، در مقابل نقد باید منطقی رفتار کرد؛ در این چارچوب اگر کارهای بسیج هدایت شوند، موفق خواهیم بود و گرنه اصطحکاک‌هایی به وجود خواهد آمد که باید برای آن هزینه‌های سنگینی بدهیم.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصوری، رئیس دانشگاه پیام نور ایلام در جلسه تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: هدف ما بر تعامل هر چه بیشتر مجموعه بسیج دانشجویی با دانشگاه است.

 

منصوری با اشاره به اینکه مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی در دست ما امانت است، افزود: همانطور که زندگی انسان پس از مدتی به پایان می رسد مسئولیت های ما نیز روزی به اتمام خواهد رسید چه خوب است متصدیان امور به نحو احسن و برای رضای خدا در جهت تعالی اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد و برای خود باقیات صالحاتی دست و پا کند.

 

وی گفت: بسیج دانشجویی در بحث فرهنگی به حق و انصاف زحمات بی شائبه ای را متحمل می شوند و زحمات جهادی و خالصانه ای را بی هیچ چشم داشتی با تمام قوت در راستای اجرای برنامه های متنوع به بهترین وجه به کار می برند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام با اشاره به تاکیدات رهبری پیرامون نفوذ در جبهه فرهنگی گفت: اکنون جنگ تمام عیار فرهنگی با ابعاد پیچیده توسط دشمنان اسلام طراحی و اجرا می شود.اگر در این مبارزه فرهنگی موفق شویم سربلند میدان مبارزه ایم.

 

منصوری گفت: استکبار جهانی جوانان ما را شالوده برنامه های شوم خود کرده است. جوانان بسیجی ما با بصیرت افزایی و هوشیاری در جامعه نقش آفرینی می‌کنند. اینان سرمایه های انقلاب و آینده سازان نظام اسلامی هستند. اگر این جوانان را بدرستی تربیت و هدایت کنیم به خوبی می توانیم آینده کشورمان را بیمه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی ما همانطور که دیروز در سنگرهای دفاع مقدس و دیگر دوره های حساس تاریخی سربلند شدند. امروز نیز با تبعیت از رهبری و با اجرای برنامه هایی در راستای بصیرت افزایی در جامعه نقش آفرینی می کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام ابراز داشت: دانشجویان بسیجی باید به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشند و جوانان دانشجویی را که از لحاظ فکری با بسیج در تضاد است طوری به میدان بیاوریدکه مانند سنگی که در دریا انداخته می شود محو تفکرات انقلابی بسیج شود.کسانی را که مشکل فکری دارند، با بسیج زاویه دارند به کار گیرید.

 

منصوری با بیان اینکه مسیر ما حفظ نظام و منویات رهبری است، افزود: تقابل فکری به ضرر ماست. انتقاد باید باشد، در مقابل نقد باید منطقی رفتار کرد و احترام متقابل را حفظ کرد. در این چارچوب اگر کارهای بسیج هدایت شوند موفق خواهیم بود؛ و گرنه اصطحکاک هایی به وجود خواهد آمد که باید برای آن هزینه های سنگینی بدهیم.

 

وی در پایان از تلاش های صادقانه و جهادی مهدی هواسی تقدیر و برای مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور"مهدی سیاروک" آرزوی موفقیت کرد که با داشتن برنامه های اثرگذار و در جهت تعامل با مسئولان دانشگاه گام بردارد.

نظر شما