شناسهٔ خبر: 17556231 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نرم‌افزار «ساعت» از این ترم در واحد علوم‌وتحقیقات اجرایی می‌شود

سامانه اطلاع‌رسانی ساعت، نخستین سامانه اطلاع‌رسانی و مدیریت دانشجویی تلفن همراه است که برای نخستین بار از این ترم در واحد علوم و تحقیقات اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه اطلاع رسانی ساعت، نخستین LMS سامانه اطلاع رسانی و مدیریت دانشجویی،تحت تلفن همراه  است که برای نخستین بار قابلیت های گوناگونی از جمله ارتباط  دانشجویان با اساتید و مدیران گروه  بصورت آنلاین و همچنین مسئولان و مدیران دانشگاه را فراهم کرده و در یک محیط امن اطلاع رسانی آموزشی،درسی،پژوهشی،فرهنگی و... را انجام می دهد.

 

همچنین دانشجویان با این نرم افزار می توانند هرگونه سوال،نظر و پیشنهاد درسی و غیر درسی را بصورت های مختلف از جمله شنیداری،مکتوب و تصویری از اساتید،مدیران گروه و کارشناسان مربوطه اعلام و پاسخ لازم را بدون صرف وقت و بصورت آنلاین دریافت نمایند.

 

این سامانه بادریافت اطلاعات پایه از سیستم آموزشی دانشگاه ، امکان ارتباط با با بخش های مختلف واحد جهت اطلاع از هرگونه فعالیت دانشگاهی و نیزدریافت هرگونه کتب،جزوات،فایل،عکس،فیلم و... را فراهم کرده و برای نخستین بار "جامعه مجازی واحد علوم و تحقیقات" را شکل می دهد.

 

این سامانه از ابتدای انتخاب واحد در ترم دوم از تاریخ ۵ بهمن در پروفایل انتخاب واحد دانشجویان در دسترس خواهد بود و نام کاربری هر کدام از کاربران جهت دریافت و نصب برنامه بر اساس شماره دانشجویی آنها تنظیم شده است.

 

استفاده از این نرم افزار برای ترم دوم سال جاری،اختیاری بوده و هزینه جهت نصب و بهربرداری از آن مبلغ ۱۰ هزارتومان می باشد.

 

نظر شما