شناسهٔ خبر: 17553155 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بخش کودک «باغ کتاب» به بهره‌برداری می‌رسد/ ناشران کتاب ارسال کنند

طی فراخوانی از ناشران کودک و نوجوان خواسته شد تا یک نسخه از کتاب‌های خود را به باغ کتاب ارسال کنند تا در مجموعه فروشگاهی باغ کتاب عرضه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شرکت توسعه محصولات فرهنگی هنری «ماه پیشونی» از ناشران برای حضور در باغ کتاب دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، بخش کودک باغ کتاب به بهره برداری رسیده و طی فراخوانی از ناشران خواسته شده برای این مجموعه مشارکت کنند. در فراخوانی که بدین منظور منتشر شده آمده است: با تلاش‌های به عمل آمده به حول و قوه الهی در آستانه بهره‌برداری از بزرگترین مجموعه فروشگاهی باغ کتاب (بخش کتاب‌های کودک و نوجوان) واقع در بزرگراه حقانی ضلع جنوبی کتابخانه ملی هستیم.

 

بدینوسیله از آن ناشر محترم دعوت به عمل می آید در صورت تمایل به عرضه کتاب‌های منتشره در حوزه کودک و نوجوان یک نسخه از کتاب‌ها یا اعلام آخرین قیمت پشت جلد را برای درخواست سفارش بصورت امانی به بخش بازرگانی شرکت توسعه محصولات فرهنگی هنری ماه پیشونی (درب غرب کنابخانه ملی مجموعه باغ کتاب درب ورودی A4) تحویل و رسید دریافت نمایند.

بدیهی است پس از پذیرش تولیدات آن انتشارات قرارداد سفارش منعقد خواهد شد و کتاب‌های ارسالی عودت می‌شود . همچنین برای هماهنگی با شماره 09125300916 تماس حاصل نمایید.

گفتنی است چندی پیش سیدمجید حسینی مدیرعامل موسسه نشر شهر اعلام کرده بود: نخستین فعالیت ما در باغ کتاب افتتاح فروشگاه کودک و نوجوان کتاب و محصولات فرهنگی است که بزرگترین فروشگاه کتاب کودک و نوجوان ایران است.برای اداره این فروشگاه با اتحادیه ناشران کودک و نوجوان وارد مذاکره شده و تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت «ماه پیشونی»‌ به نمایندگی از اتحادیه امضا کرده‌ایم‌، بنابراین ما بهمن‌ماه نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/و

نظر شما