شناسهٔ خبر: 17548666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی استقلال خوزستان:

در شش ماه گذشته تنها 2 میلیارد تومان دریافت کردیم/ به دنبال جذب یک هافبک هستیم

اهواز-ایرنا-سرمربی استقلال خوزستان گفت: در شش ماهه گذشته تنها 2 میلیارد تومان دریافت کردیم در حالی که باید 8 میلیارد تومان می گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا اکبر پورموسوی یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی اهواز اظهار داشت: با کسب سه امتیاز بازی خود را به بالای جدول نزدیک می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ضمن ابراز تاسف بخاطر حادثه ساختمان پلاسکوی تهران و همدردی با خانواده آتش نشان ها افزود: فردا بازی بسیار دشواری داریم چرا که سپاهان تیم بسیار سرسختی است.
وی با اشاره به این که هر دو تیم فوتبال جذاب و تماشاگر پسندی ارائه می دهند افزود: امیدوارم بعد از بازی با تراکتور بتوانیم از امتیاز خانگی استفاده کرده هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
پورموسوی با بیان این که شناخت خوبی از سپاهان داریم، گفت: هر دو مربی بدنبال فوتبال رو به جلو هستند و قطعا تماشاگران از این بازی لذت می برند.
سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: در شش ماهه گذشته تنها 2 میلیارد دریافت کردیم در حالی که دست کم باید 8 میلیارد تومان به ما پرداخت می شد.
وی ضمن دعوت از هواداران برای حمایت از تیم خود افزود: حضور هواداران برای ما روحیه بخش است اما متاسفانه در بعضی از بازی ها واقعا تنها بودیم و شاید 100 نفر از بازی دیدن کردند اگر چه از بازی با تراکتور سازی شرایط بهتر شد.
پورموسوی از جذب یک هافبک به تیم استقلال خوزستان خبر داد و گفت: با یک هافبک ایرانی وارد مذاکره شدیم و امیدواریم در روزهای آینده به تیم ما اضافه شود.
استقلال خوزستان با کسب 21 امتیاز در جایگاه دهم و سپاهان اصفهان با کسب 26 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
6002 خبرنگار: محمد شاکری یوسفی
انتشار دهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*

نظر شما