شناسهٔ خبر: 17548663 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید رئیس سازمان تیم های ملی بر استفاده بهینه از مشاوران مطرح برای فوتبال بانوان

تهران – ایرنا – رئیس سازمان تیم های ملی در نشست با کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان،گفت: با بهره گیری از توصیه های کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال، استفاده بهینه از نظرات کارشناسان مطرح و ارتباط مستمر با مربیان استانها می توانیم در دیدارهای پیش رو در آسیا موفق عمل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت: پس از پایان تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در نشستی با کادر فنی برنامه های این تیم برای حضور موفق در مسابقات پیش روی آسیایی را مورد بررسی قرار داد.
مسابقات مرحله مقدماتی فوتبال بانوان جام ملت های آسیا از 14تا 22 فروردین ماه به میزبانی ویتنام برگزار می شود و بانوان فوتبالیست ایران با تیم های میانمار، سنگاپور، ویتنام و سوریه هم گروه است.
ساکت در این نشست، با بیان اینکه اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال بعد از مدتها وقفه از یکم بهمن ماه آغاز شده است، گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان باید با مشاورین مطرح فوتبال ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.همچنین بکارگیری از توصیه های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال و ارتباط با مربیان استانها را در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند در دیدارهای پیش رو موفق شود.
رئیس سازمان تیم‌های ملی افزود: اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای تقویت تیم های ملی فوتبال بانوان صورت گرفته است و در واقع تیم های ملی فوتبال بانوان از مرحله تثبیت شدن گذشته و وارد مرحله اقتدار شده اند. باید برنامه ریزی برای تیم ملی فوتبال بانوان به صورتی باشد تا با حداکثر توانایی در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کند.
ساکت یادآور شد: در این جلسه موضوع استعدادیابی در استانها به کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان توصیه شد و به طور قطع این استعدادهای نهفته در استانها می تواند کمک بسیار خوبی به تیم های ملی فوتبال بانوان کند.
وی در پایان درخصوص همگروهی ایران با تیم های ویتنام، میانمار، سنگاپور و سوریه در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا گفت: تیم ایران در گروهی قرار گرفته است که تیم های آن رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و بر همین اساس باید قدرتمند ظاهر شویم و با کیفیت لازم تیم را به این مسابقات اعزام کنیم.
ورزشی **9395** 1701
خبرنگار: داود آجورلو * انتشاردهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما