شناسهٔ خبر: 17548640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی:

مکتبی بودن در تداوم انقلاب نقش ویژه‌ای دارد

R41371/P1357/S6,73/CT11

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: مکتبی بودن انقلاب اسلامی در تداوم انقلاب نقش ویژه و به‌سزایی دارد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام موسی قربانی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب‌اسلامی مرهون ایمان راسخ، حرکت جهادی و ولایت‌مداری است اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با اصل قرار دادن این ویژگی‌های بارز سبب شدند مردم ایران از جنگ 8 ساله سربلند بیرون آیند.

وی افزود: شاهدیم در تمام جهان انقلاب‌های بسیاری به وقوع پیوسته اما بعد از مدت‌ها به فراموشی سپرده شدند و تداوم نداشتند مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی ایران، اخلاص در عمل امام راحل بودند و عوامل ایجاد شده‌ای که در شکل‌گیری یک انقلاب موثر واقع شده‌اند همان عوامل نیز ضامن تداوم آن انقلاب هستند.

نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از فرامین رهبری و حرکت در مسیر خط امام راحل بود و امروز هم شرط بقا وتداوم انقلاب حرکت در همین مسیر است.

وی با اشاره به اینکه مردم روستاها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خالصانه پای انقلاب ایستاده‌اند گفت: حضور گرم مسئولان در مراسم‌های ویژه دهه مبارک فجر به ویژه در کمیته‌های روستایی بسیار حائز اهمیت است پیگیری مشکلات این قشر عظیم و محب انقلاب باید در اولویت کارهای دستگاه‌های اجرایی باشد.

نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: فعالیت کمیته‌های روستایی در برگزاری مراسم ویژه دهه مبارک فجر باید مانند سال‌های گذشته به صورت مردمی برگزار شود.

قربانی عنوان کرد: انقلاب ما مکتبی بود و براساس یک عقیده پاک و درست اتفاق افتاد و این اتفاق ریشه در مکتب و قرآن دارد و ما درس مبارزه با ظلم را از قرآن آموختیم و باید به آیندگان نیز این درس انتقال یابد.

وی اضافه کرد: امروز با گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از رحلت امام راحل(ره) پرچمدار اصلی این انقلاب مقام معظم رهبری است و با درایت و دوراندیشی که ایشان دارند توانستند در ادامه مسیر انقلاب را به خوبی رهبری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما