شناسهٔ خبر: 17548524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار قشم: گام های دولت تدبیر و امید برای محرومیت زدایی/ فوریت های پزشکی رمکان راه اندازی می شود

قشم - ایرنا - فرماندار قشم با اشاره به اقدام های صورت گرفته در سه سال گذشته، از تلاش های دولت تدبیر و امید برای محرومیت زدایی از روستاها و رسیدگی به مشکلات مردم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا نصری شنبه شب در بازدید از روستای رمکان در جمع مردم گفت: دکتر روحانی زمانی در راس امور قرار گرفت که با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، تورم بالای 40 درصد و انبوهی از مشکلات در زمینه های مختلف روبرو بود که بر دوش دولت یازدهم سنگینی می کرد اما دولت برآمده از رای مردم با وجود همه کاستی ها طی سه سال و نیم گذشته گام های مناسبی برای رفع مشکلات مردم برداشت.
وی در تشریح اقدام های دولت یازدهم بیان کرد: مهمترین اقدام رفع تحریم ها با تلاش های دستگاه دیپلماسی افتخار بزرگی بود که میوه های فرجام نیک این برجام به نوبت چیده شده و مردم طعم آن را در زمینه های مختلف به تدریج خواهند چشید.
فرماندار قشم افزود: همچنین طرح تحول نظام سلامت از دیگر گام های اثرگذار دولت بود تا هزینه های سرسام آور درمان از سبد خانوارهای ایرانی حذف شود و مردم غیر از رنج بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشند در حالی که بهداشت و درمان جزو اولویت های آخر دولت های پیشین بود.
او اضافه کرد: در روزگار پر تلاطم خاورمیانه که هر روز شاهد جنگ، خون ریزی و ناامنی است، با توجه به درایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت امروز شاهد ایرانی امن و پایدار هستیم و با مشارکت مردم در صحنه های پیش رو همچون دهه مبارک فجر و انتخابات آتی این امنیت تقویت شده و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این مرز و بوم افزوده خواهد شد.
فرماندار قشم در ادامه با اشاره به بازدید از پروژه آبرسانی رمکان بیان کرد: دولت تدبیر و امید در کنار اقدام های اثرگذار در سطح ملی توجه ویژه ای به نقاط کم برخوردار دارد و در شرایطی که مردم به ویژه در روستاها با معضل بی آبی روبرو بودند، طی سه سال گذشته تمام ظرفیت ها برای برخورداری مردم از آب آشامیدنی سالم از جمله در قشم به کار گرفته شد.
او اضافه کرد: هم اکنون 55 درصد روستاهای قشم از نعمت آب برخوردار هستند و تلاش می شود تا پایان عمر دولت یازدهم، سایر روستاهای جزیره نیز از آب سالم بهره مند شوند.
نصری ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان نیز فوریت های پزشکی یکی از نیازهای اساسی مردم عنوان شد که مورد توجه قرار گرفته و تمهیدات لازم در زمینه راه اندازی اورژانس 115 رمکان انجام خواهد شد.
وی همچنین از راه اندازی شعبه اقماری تامین اجتماعی در رمکان خبر داد و عنوان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده و با توجه به واگذاری مکانی مناسب، به زودی این شعبه راه اندازی شده و مردم از خدمات مختلف آن بهره مند خواهند شد.
فرماندار قشم گفت: سالن ورزشی یکی دیگر از نیازهای اساسی مردم رمکان است که تلاش خواهد شد تا در بازه زمانی کوتاهی احداث شده و به ویژه نوجوانان و جوانان دختر و پسر این روستا از امکانات آن بهره مند شوند.
او با اشاره به تلاش ها برای تقویت زیرساخت های مخابراتی و احداث دو راهی رمکان با همکاری منطقه آزاد پس از احداث چندین دهنه پل بیان کرد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولان تلاش دارند با هماهنگی بیشتر به تدریج مشکلات موجود برطرف شده و گام های موثرتری در راه آبادانی جای جای ایران اسلامی برداشته شود.
انتشار دهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

انتهای پیام /*

نظر شما