شناسهٔ خبر: 17548345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر فرودگاه ارومیه:

صدور روادید الکترونیکی ارتباط با کشورها را تسهیل می‌کند

مدیر فرودگاه ارومیه گفت: افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی برقراری ارتباط با کشورها را به معنای واقعی کلمه تسهیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کمال پرهیزگار عصر امروز در آئین افتتاحیه دفتر صدور روادید الکترونیکی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح این دفتر برای برقراری ارتباط با کشورهای مجاور تا اندازه زیادی کمک می‌کند.

مدیر فرودگاه ارومیه با اشاره به اینکه سیستم جدید «اس.اف.ال.اس» به عنوان نخستین فرودگاه کشور در ارومیه راه‌اندازی شده است، ادامه داد: برای تجهیز هرچه بیشتر این فرودگاه باید اهتمام کرد که مقامات و نمایندگان مجلس هم باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با این سری امکانات برای افزایش پروازهای خارجی اهتمام خواهد شد، ادامه داد: دفاتر صدور روادید این کار را در کمترین مدت زمان برای مسافران انجام خواهند داد تا پاسخ‌گویی به هنگام برای مراجعه‌کننده‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های فرودگاه برای زمان پسابرجام به سرعت در حال فراهم شدن است، اضافه کرد: همچنین مطالعاتی هم برای طراحی سالن پروازهای خارجی انجام خواهد گرفت.

پرهیزگار با اشاره به اینکه زیرساخت‌های موردنیاز برای افزایش سرعت اینترنت را تا اندازه زیادی بهبود بخشیده‌ایم، گفت: به دنبال ایجاد یک بیس هوایی در فرودگاه ارومیه هستیم.

مدیر فرودگاه ارومیه با بیان اینکه در فصل زمستان به صورت هفتگی حدود 70 هزار پرواز در فرودگاه ارومیه برقرار است، بیان داشت: باید از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/61002/ت20

برچسب‌ها:

نظر شما