شناسهٔ خبر: 17544932 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغاتی

آیا رای من واقعا دیده می‌شود؟

صاحب‌خبر -
سوال مهمی در پیش رو داریم؛ ما در نظرسنجی شرکت می‌کنیم و چند دقیقه برای خواندن و پاسخ دادن به سوال‌ها وقت صرف می‌کنیم، اما آیا واقعا رای ما دیده می‌شود؟


آیا رای من واقعا دیده می‌شود؟

بیایید یک بار دیگر مراجعات گذشته به بانک شخصی‌مان را مرور کنیم. تا به حال برای‌تان پیش آمده است که با متصدی بانک دعوا کنید؟ یا حتی بدتر از آن؛ بر سرِ متصدی فریاد بزنید؟ آیا تجربه ایستادن در صفِ طولانی انتظار را داشته‌اید؟ آن هم درحالیکه متصدی بانک به جای رسیدگی به شما، در حال خوش و بش با دوستانش باشد؟ پیش آمده که به بانک‌تان زنگ زده باشید و متصدی بانک از همان راه دور کارتان را راه انداخته باشد؟

شاید دوست داشته باشید بستری فراهم می‌شد تا هرآنچه فریاد و نظر و تشکر دارید به گوشِ مسولان بانک‌تان برسانید. جشنواره « بانک محبوب من » همین بستر است .

جشنواره «بانک محبوب من» از تاریخ 1 دی‌ماه شروع شده است و به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم تا تاریخ 6 بهمن دی ماه ادامه می‌یابد .

این جشنواره که از طرف سایت خبری-تحلیلی بانکی و با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل ، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دیدار و آژانس گردشگری نادیا پرواز برگزار شده، تنها کارزار رسمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر است. هدف سایت بانکی از برگزاری جشنواره «بانک محبوب من»، سنجش رضایت مشتریان از بانک‌ها و ایجاد مزیت‌های رقابتی در بانک‌ها است.

نظر شما