شناسهٔ خبر: 17544897 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اکران فیلم فجر همزمان با تهران در اراک

خبرگزاری شبستان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از اکران فیلم فجر همزمان با تهران در اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مهدی حقیقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(3بهمن) در نشست خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم فجر بزرگترین رخداد فرهنگی کشور محسوب می شود که به علت ذات سینما با استقبال گسترده تری از سوی مردم نسبت به نمایشگاه کتاب مواجه است.

 

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش های بسیار این جشنواره سال گذشته برگزار نشد، افزود: امسال از ابتدای سال تمام توان سازمان سینمایی و امور استان ها این بود که جشنواره همزمان با تهران در سایر شهرستان ها هم اکران شود از اینرو اختتامیه فیلم فجر همزمان در سراسر کشور روز 22بهمن خواهد بود.

 

حقیقی با اشاره به میزبانی سینما عصر جدید در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: قیمت بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان به صورت قیمت هر قطعه بلیت تکی ١٠ هزار تومان و قیمت هر بسته آن ٨ هزار تومان تعیین شده است؛ پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در اراک، از رأس ساعت ٨ صبح روز چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ٢٤ روز پنج شنبه ۷ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

 

این مقام مسئول به برگزاری سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان‌های کشور از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برای اکران جشنواره فیلم فجر 100الی 150 میلیون تومان بودجه لازم است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی دعوت از هنرمندان معروف سینما را از برنامه های جنبی این جشنواره عنوان و بیان کرد: امید است مردم از این برنامه های استقبال گسترده ای داشته باشند که ما استدلالمان این است که چنانچه شیشه های سینما عصر جدید شکسته شود بیانگر استقبال خوب مردم بوده است.

 

حقیقی در ادامه این نشست خبری به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: احتمال تاسیس سازمان رسیدگی به آسیب های اجتماعی در سال آینده وجود دارد که کارگروه فرهنگ و هنر این سازمان به عهده این اداره کل باشد. بر این اساس جشنواره فیلم، هنرهای تجسمی و فیلم کوتاه و بخش ویژه اعتیاد در این راستا تا اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

نظر شما