شناسهٔ خبر: 17544659 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اهم اخبار مؤسسه تربیت معلم کریمه استان گلستان در کانال تلگرام

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اهم اخبار مؤسسه تربیت معلم کریمه اهل‌بیت(سلام الله علیها) استان گلستان در کانال این مرکز بارگذاری می‌شود.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه تربیت معلم قرآن کریمه اهل‌بیت(سلام الله علیها) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن بیان این مطلب گفت: کانال تلگرام این مرکز با هدف اطلاع‌رسانی و معرفی اهم اخبار و دستاوردهای قرآنی، حدیثی، اخلاقی، تربیتی، اعتقادی و احکام و برپایی دوره‌های جدید و آغاز ثبت نام‌ها فعال است.
وی ادامه داد: عضویت در این کانال و ارائه راهکارها و طرح مباحث علمی زمینه رشد و تعالی مربیان و فراگیران را فراهم می‌کند. همچنین علاقه‌مندان جهت ارتباط با ادمین این کانال می‌توانند، مرتبط باشند.
حکیمی عنوان کرد: داوطلبان جهت عضویت در کانال مؤسسه کریمه اهل‌بیت(سلام الله علیها) به نشانی https://t.me/karimeahlbit2 کلیک کنند. همچنین این کانال در حال حاضر بیش از 170 عضو دارد.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در علی‌آباد، چهارراه جنگنده، بلوار امام رضا(ع)، فردوس ۳۷، فرعی اول سمت چپ قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۴۲۳۰۲۳۱-۰۱۷ تماس بگیرند.

نظر شما