شناسهٔ خبر: 17540831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سارایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

ساختارهای تعریف شده انقلاب در دانشگاه آزاد با حضور ولایتی سازنده‌تر می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام گفت: امیدواریم ساختارهای تعریف شده انقلاب اسلامی در سطح آموزش عالی در دانشگاه آزاد با حضور ولایتی سازنده تر و نظام‌مندتر شود.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

امید سارایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت:‌ انتصاب شایسته و خردمندانه ولایتی به عنوان ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی توسط رهبر انقلاب باعث شد تا زمینه شکل گیری تصمیمات صحیح و بنیادی در جهت ارتقای سطح آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی، همراه با ترویج فرهنگ اسلامی به وجود آی.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم ساختارهای تعریف شده انقلاب اسلامی در سطح آموزش عالی در دانشگاه آزاد با حضور ولایتی سازنده تر و نظام‌مندتر شود، افزود: بسیج دانشجویی براساس رسالت انقلابی و مطالبه گری واجب داند مطالبات لازم را به ریاست جدید هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز می دارد تا با توجهات به موقع اهداف عالیه فرهنگی و انقلابی که باعث دغدغه مندی تشکل های دانشجویی و انقلابی به ویژه بسیج دانشجویی است، با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مطالبات رهبری، ترویج فرهنگ ناب اسلامی انقلابی در دانشگاه هاست که برای تحقق این امر اخیرا فرمودند: «حمایت مضاعف از جوانان مومن و انقلابی وظیفه روسا و مسئولان دانشگاه و وزرای مربوطه است که امیدواریم با مدیریت جنابعالی این امر نمود بیشتری پیدا کند.»

 

سارایی ترویج روحیه انقلابی و انقلابی گری در بدنه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد، ساز و کار مناسب جهت ترویج مسئله ضروری عفاف و حجاب و وضع قوانین محکم تر در این رابطه را از دیگر مطالباتی دانست که باید پیگیری شود.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مسئولان آموزش عالی باید بسیار مراقب باشند تا دانشگاه تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهم و ارزش های انقلابی نشود، ادامه داد: همچنین تغییر رویکرد حزبی و جناحی به رویکرد انقلابی از دیگر مطالباتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام تصریح کرد: بالا بردن سطح کیفی آموزش عالی در دانشگاه و لزوم توجه و سرعت بخشی به مسئله تولید علم یا لزوم توجه بیشتر به شرکت های دانش بنیان و الزام دانشگاه نسبت به توجه ویژه نمودن در این امر از دیگر مطالبات ما دانشجویان است.

 

سارایی گفت: رزومه انقلابی ولایتی بر کسی پوشیده نیست و دانشجویان انقلابی بسیجی انتظار دارند با ایجاد شرایط هدفمند و انقلابی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باعث به وجود آمدن پویایی لازم به بهترین وجه نقش خود را ایفا کنند و آینده سازان ایران اسلامی محوری ترین راهکارهای تفکر اصیل انقلابی را در عرصه های دانشگاهی پدیدار سازند.

نظر شما