شناسهٔ خبر: 17540210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون اداره کل ارشاد استان:

اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از شانزدهم بهمن در همدان

فروتن از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان نیز خبر داد و گفت: در صورت تأیید، امسال میزبان این جشنواره بوده و فیلم‌ها از 16 بهمن به روی صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اعلام این مطلب افزود: این برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره موسیقی سنتی فجر اشاره کرد که 12 و 13 بهمن در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.

فروتن ادامه داد: فراخوان اولیه انجام‌شده و آثار در مرحله بازبینی است و اسامی برگزیدگان تا پایان هفته اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین دهمین دوره استانی جایزه ادبی 18 بهمن به میزبانی تویسرکان برگزار می‌شود که آثار برگزیده تا پایان هفته معرفی و از برگزیدگان در روز هجدهم تجلیل می‌شود.

فروتن اظهار کرد: در کنار این جشنواره، کارگاه شعر و داستان با حضور استادان برجسته برگزار خواهد شد.

وی از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان نیز خبر داد و گفت: در صورت تأیید، امسال میزبان این جشنواره بوده و فیلم‌ها از 16 بهمن به روی صحنه می‌رود.

فروتن، برگزاری همایش شعر انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های هنری، مراسم عصر شعر و خاطره، نمایشگاه کتاب، کارگاه‌های هنری و نشست ادبی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

وی بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه‌های فرهنگی و هنری، جنگ شادی و مراسم جشن انقلاب نیز از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دهه فجر به شمار می‌رود.

فروتن بابیان اینکه برنامه‌های امسال ازنظر تعداد نسبت به پارسال افزایش‌یافته است، افزود: افتتاح یا کلنگ زنی طرح‌های عمرانی در دهه فجر نداریم.

 

نظر شما