شناسهٔ خبر: 17537820 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دکتر میرزاده تاکید کرد؛

ضرورت حرکت واحدهای دانشگاه آزاد به سمت اجرای طرح‌های سرمایه گذاری

دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد در جلسه هیات امنای استان آذربایجان غربی که به منظور بررسی بودجه سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد، تاکید کرد: ضرورت دارد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان و اجرای طرح های سرمایه گذاری پیش بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)، اظهار داشت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با انرژی و روحیه آیت الله هاشمی رفسنجانی توانست کارهای سختی را انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) خاطر نشان کرد: ایشان کشور را با ویرانی های ناشی از جنگ تحمیلی تحویل گرفته بود و زلزله رودبار و منجیل هم در سال های ابتدائی ریاست جمهوری ایشان حجم زیادی از ویرانی ها را به دولت ایشان رساند و ایشان با سینه فراخ ، سعه صدر، تلاش و پشتکار فراوان و اخلاص بی نظیر زیر ساخت های کشور را نوسازی کرد و به دولت بعد از خود کشوری آبادتر و با مشکلات کمتری تحویل داد.

آتش نشانان قهرمان برای خدمت به مردم جان خود را فدا کردند

وی در ادامه جلسه با تسلیت جان باختن تعدادی از آتش نشان های قهرمان کشور، گفت: این غیرتمندی نشان داد که علیرغم بداخلاقی های رایج و برخوردهای غیر اخلاقی و انسانی هنوز انسان های با شرافت و ایثارگری هستند که جان خود را برای خدمت به مردم عرضه کنند. امیدوارم خداوند منان لباس عافیت بر تن مجروحین و علو درجات را به شهدای این فاجعه عطا فرماید.

دکتر میرزاده با اشاره به تصویب بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سه سال گذشته قبل از پایان سال، گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته بودجه دانشگاه تا پایان سال به تصویب هیات امنا رسیده و تمام واحدها از اول فروردین فعالیت های اجرایی خود را بر مبنای بودجه جدید شروع می کردند و امیدورایم در سال جاری نیز این اتفاق رخ دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، گفت: در حال حاضر واحد ها و مراکز باید به سرعت به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان و اجرای طرح های سرمایه گذاری در شأن دانشگاه پیش روند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان جلسه هیات امنای استان آذربایجان غربی ، بودجه این استان شامل 216 میلیارد تومان از حیث منابع و مصارف و 150 میلیارد تومان از حیث درآمد و هزینه، به تصویب اعضای جلسه هیات امنای استان رسید.

انتهای پیام

نظر شما