شناسهٔ خبر: 17537374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم؛

تیم فوتسال ذاکر صدرنشینی خود را تثبیت کرد

قم - تیم فوتسال ذاکر با پیروزی بر آفاق در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و در پایان مسابقات این هفته تیم فوتسال ذاکر توانست صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

تیم فوتسال ذاکر در هفته هشتم به دیدار آفاق رفت و توانست در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ برابر این تیم به پیروزی رسیده و گام دیگری به سوی قهرمانی بردارد به طوری که ذاکر در این بازی در نیمه نخست به ۲ گل رسید و در نیمه دوم به گل سوم هم دست یافت اما بازگشت آفاق در ۸ دقیقه پایانی برای این تیم کافی نبود.

ذاکر در روزی که ۳ پنالتی نقطه دوم را از دست داد با کسب این پیروزی و با توجه به شکست ماهان در هفته هشتم خود را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک می‌بیند و تیم تحت هدایت حمید فرجی که با تلاش‌های این مربی و نیز علی مسعودی از فعالان فوتسال قم در این فصل ساخته و پرداخته شد در راه افتخار دیگری است.

تیم فوتسال ماهان در دیدار برابر آتلیه یاقوت غافلگیر شد و ۲ بر یک شکست خورد و محمد ساعدی و طه صادق اسماعیل زاده در این بازی برای تیم آتلیه یاقوت گلزنی کردند تا ماهان ۳ امتیاز حساس و مهم این مسابقه را برابر حریف سخت کوش خود از دست بدهد.

تیم فوتسال پارسا در دیدار مقابل یاس عملکرد خوبی نداشت و ۶ بر ۲ شکست خورد و مسابقه نزدیک تیم‌های پاس و مقاومت در نهایت با برتری ۲ بر یک تیم فوتسال مقاومت به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتسال نبرد و خادم الحسین یکی از جذاب‌ترین و پرگل‌ترین بازی‌های این هفته بود که نبرد در نهایت موفق شد این بازی را ۵ بر ۴ به سود خود پایان دهد و تیم‌های شهید رئیس کرمی و آتلیه طهران (صدرا) در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.

دیدار تیم‌های فوتسال شهرداری قم و آرش نیز به دلیل حضور تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال شهرداری به عنوان آتش نشان در مأموریت امداد ساختمان پلاسکوی تهران به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما