شناسهٔ خبر: 17537334 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار فارس:

25 هزار شغل در 9 ماه امسال در فارس ایجاد شد

شیراز- ایرنا - معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با اشاره به اطلاعات ثبت شده در سامانه ملی رصد گفت: افزون بر 25 هزار شغل در 9 ماه امسال در این استان ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، یدالله رحمانی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: این میزان ایجاد اشتغال متناسب با ظرفیت و توان بخش دولتی و خصوصی استان نیست و می بایست مدیران مربوط در این راستا برنامه ریزی جامع تری داشته باشند.
وی اظهار کرد: باید سایر دستگاه های اجرایی نیز اطلاعات مربوطه را در سامانه ملی رصد ثبت کنند تا بتوانیم ارزیابی دقیق تری از موضوع داشته باشیم.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: در 2 ماه پایانی امسال، برای بررسی همه جانبه مشاغل ایجاد شده در استان بر اساس شیوه های علمی و با انتخاب نمونه ها که دست کم 2 برابر سال گذشته خواهد بود راستی آزمایی ونتایج آن اعلام می شود.
رحمانی گفت: مشارکت بانک های استان در ایجاد اشتغال خوب بوده است که می بایست این روند شدت بیشتری داشته باشد تا از تمامی توان و قابلیت های نظام بانکی استان در راستای ایجاد شغل و حمایت از شغل های موجود استان بهره گیری شود.
وی افزود: با اقدام ها و پیگیری های همه جانبه دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان و با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از یک هزار و 300 طرح اشتغال زایی استان در شهرستان های استان شناسایی شده و طرح توجیهی و فنی و اقتصادی آن ها تهیه شده است که منتظر دریافت تسهیلات از بانک های استان هستند.
وی در ادامه از اقدام های موثر اداره های کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای کارجویان تحت پوشش در 9 ماه امسال قدردانی کرد.
7372/ 2027
خبرنگار: سعید فانی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*

نظر شما