شناسهٔ خبر: 17537310 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با وجود بارش سنگین برف

تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در جریان است

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش سنگین برف، تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در جریان است.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: براساس تصاویر دریافتی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و گزارشات رسیده از راهداران، هم اکنون ترد در تمام محورهای استان در جریان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف در برخی محورهای جنوبی استان آذربایجان غربی را شاهد هستیم، ادامه داد: بارش برف در تمام محورهای شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر و اشنویه گزارش شده است.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رانندگان خواست تا بیش از پیش نکات ایمنی را رعایت کرده و هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی مناسبی را بر روی خودرو خود داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه با وجود بارش برف سنگین در محورهای جنوبی استان، تردد روانی را در این محورها شاهد هستیم، ادامه داد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به بازگشایی مسیر اقدام می‌کنند.

شکری با بیان اینکه باید رانندگان قبل از ورود به جاده‌ها از وضعیت راه‌ها اطمینان داشته باشند، گفت: شماره تماس 04433372519 پاسخگوی وضعیت راه‌های استان آذربایجان غربی است.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: شهروندان می‌توانند علاوه بر این، از طریق مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی WWW.141.IR نیز از آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان با خبر شوند.

این مسؤول اذعان داشت: علاوه بر این، شماره پیامکی 1000141 نیز در خدمت شهروندان بوده و افراد می‌توانند از طریق پیامکی با متن"نام شهر مبدا. نام شهر مقصد" و ارسال آن به شماره پیامکی مذکور از وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام/61001/صا20

برچسب‌ها:

نظر شما