شناسهٔ خبر: 17537246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل آتش نشانی یزد:

۲۰ ساختمان مشابه پلاسکو در شهر یزد وجود دارد

یزد- مدیرعامل آتش نشانی یزد گفت: متاسفانه علی رغم همه هشدارها و تذکراتی که داده شده، ۲۰ ساختمان مشابه پلاسکو در شهر یزد وجود دارد که نا ایمن هستند اما گوش شنوایی نیست .

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، عباس میر شمسی در جمع مدیران ستاد مدیریت بحران استان با ابراز تاسف از حادثه پلاسکو اظهارداشت: کلیه نیروهای ما طی بازدیدهایی که دارند نواقص را مشخص کرده و به مالکان اعلام می کند اما متاسفانه اکثرا بدون اقدام مانده و به صورت ناایمن رها شده است.
وی افزود: به جرات می توان گفت، بیش از ۷۰ درصد ساختمان های شهر یزد ایمن نیست و یا اطفای حریق ندارد و یا اینکه به مرور غیرقابل استفاده شده است.
مدیرعامل آتش نشانی یزد گفت: بارها درمناسبت های مختلف این مساله تاکید شده که بسیاری از ساختمان های مسکونی، تجاری و حتی اداری باید به لحاظ ایستایی پایدار باشد اما به لحاظ ایمنی وضعیت خوبی ندارد و بسیاری از آنها سیستم اطفای حریق ندارد.
میرشمسی تصریح کرد: این مشکل حتی در بسیاری از واحدهای اداری هم وجود دارد و حتی در برخی مدارس شهر یزد حتی یک کپسول آتش نشانی هم پیدا نمی شود و خدای نکرده در صورت بروز حادثه مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

نظر شما