شناسهٔ خبر: 17537019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ هروي:کاراته مي تواند در المپيک مدال آور باشد

سيد شهرام هروي سرمربي تيم ملي کاراته کشور در باره انتخاب فرجي به عنوان رئيس جديد فدراسيون کاراته به 90 گفت: از طباطبائي براي اين مدت حضورش در سمت سرپرستي فدراسيون کاراته تشکر مي کنم و خوشحال هستم که مجمع فدراسيون کاراته برگزار شد

صاحب‌خبر -

اميدوارم خاطرات خوش با فرجي دوباره  تکرار شود

هروي:کاراته مي تواند در المپيک مدال آور باشد

سيد شهرام هروي سرمربي تيم ملي کاراته کشور در باره انتخاب فرجي به عنوان رئيس جديد فدراسيون کاراته به 90 گفت: از طباطبائي براي اين مدت حضورش در سمت سرپرستي فدراسيون کاراته تشکر مي کنم و خوشحال هستم که مجمع فدراسيون کاراته برگزار شد و بدون حاشيه هم برگزار شد و جناب فرجي در سمت رئيس فدراسيون انتخاب شد . به ايشان  تبريک مي گويم و آرزوي موفقيت دارم. فرجي خاطرات خوبي در کاراته از خود برجاي گذاشته است ، اميدوارم آن خاطرات خوش در دوران جديد باز هم  تکرار شود و تداوم داشته باشد .  

او درباره شرايط کارته گفت: کاراته از زماني که به المپيک ورود پيدا کرده است داراي موقعيت بسيار حساس تري شده است و به طور حتم، با برنامه ريزي خوب و منسجم در المپيک مي توانيم مدال کسب کنيم آن هم از خوشرنگ ترين مدالها. صبح چهارشنبه آينده، براي حضور در رقابت هاي کاراته وان ، راهي فرانسه مي شوم.

ذبيح اله پورشيب ، سجاد گنج زاده  و  ابراهيم حسن بيگي راهي اين رقابت ها مي شوند و مهدي خدابخشي و علي اصغر آسيابري براي حضور در اين رقابت ها به دنبال اسپانسر هستند .

فرجي درباره رقابت‌هاي  فرانسه گفت:کاراته وان فرانسه نخستين دوره رقابت هاي کاراته وان سال 2017 است که به ميزباني پاريس در روزهاي جمعه ، شنبه و يکشنبه هفته آينده برگزار مي شود.  اميدورام ملي پوشان بتوانند نمايش خوبي از خود برجاي بگذارند.

سرمربي تيم ملي در پايان گفت:قرار است تا پايان سال، کميته ملي المپيک با مشارکت سازمان بسيج ورزش کشور مراسمي برگزار کند و در آن مراسم ذبيح اله پورشيب مدال طلاي کوميته تيمي  و سجاد گنج زاده مدال طلاي کوميته انفرادي جهان خود را که بسيار ارزشمند هستند و تاريخ ساز شدند ، به خانواده قهرمانان اصلي کشور تقديم کنند .

 

 

نظر شما