شناسهٔ خبر: 17535776 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر - ۱۶

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نشست تخصصی نقد تئاتر و شبکه‌های اینترنتی را برگزار می‌کند

R1369/P1361/S4,39/CT1

نشست تخصصی نقد تئاتر با عنوان «نقد تئاتر و شبکه‌های اینترنتی: آسیبها و ره‌آوردها» توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با همکاری خانه هنرمندان و دبیرخانه، نشست تخصصی نقد تئاتر با عنوان «نقد تئاتر و شبکه‌های اینترنتی: آسیبها  و ره‌آوردها» توسط این کانون و با حضور پرفسور ساواس پاتسالیدیس از کشور یونان در روز یکشنبه مورخ 3 بهمن ماه از ساعت 15 تا 17 در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است ورود به این نشست تخصصی برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کتاب جشنواره بین‌المللی تئاترفجرمنتشر شد
کتاب سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با معرفی کامل بخشهای مختلف جشنواره منتشر شد. کتاب جشنواره شامل معرفی هیئتهای داوری، تئاتر نسل نو، مرور تئاتر ایران، نمایشهای مهمان، تئاتر ملل، هیئتهای داوری و انتخاب نمایشهای محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه‌های بیرونی، جشنواره‌های فجر استانی، همایش پژوهشی، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌ها، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه عکس، پوستر و هویت بصری، بزرگداشت، به علاوه فجر و ستاد برگزاری جشنواره می‌شود.

کتاب سی و پنجمین دوره جشنواره به مدیرمسئولی سعید اسدی و سردبیری سعید هاشمی‌پور منتشر شد. در این کتاب 292 صفحه‌ای که به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده، معرفی کامل گروه‌های نمایشی بخشهای مختلف جشنواره به همراه معرفی کارگردان اثر و عکسهایی از اجرای هر نمایش درج شده است. همچنین مسعود نوروزی مدیر هنری، سید ضیا صفویان دبیر عکس، سحر ابراهیمی مهر، پریسا بهپوری، سمیه فنایی تحریریه، مهدی عرب، سحر ابراهیمی‌مهر مترجم، سمیه خزائی صفحه‌آرا، ساناز دریایی عکاس، الناز قنبری روابط عمومی و علی اشرفی‌نیا امور اجرایی و لوح نگار لیتوگرافی و چاپ این کتاب بوده‌اند که به صورت تمام رنگی با چاپ نفیس منتشر شده است.

طرح جلد کاتالوگ جشنواره بیست و سوم با بهره گیری از پوستر جشنواره به طراحی عباس محبوب ارائه شده است.

به دلیل عزای عمومی نمایش «جهش فرانسه» در سومین روز جشنواره اجرا می‌شود

نمایش «جهش» کاری از کشور فرانسه که قرار بود امروز در ساعت 16:30 در محوطه باز تئاترشهر اجرا شود، به دلیل عزای عمومی، در سومین روز از جشنواره اجرا می‌شود.نمایش «جهش» از کشور فرانسه، به احترام شهدای آتش‌نشان امروز کنسل و اجرای آن به فردا، سوم بهمن ، ساعت 16و19 در محوطه تئاترشهر موکول شد.

انتهای پیام/

نظر شما